Gå til innhold

Jeg har prøvd 2 parfymer i dag, fant en etter mange år leting, men nå hvet jeg ikke om det var Van Gils her aura, eller om det var Escada Signature. Kan noen hjelpe meg???

Anbefalte innlegg

Vi bor på landet (!!!!) og var i byen i dag. Prøvde 3 parfymer, og en av dem var veldig god! Trodde den som var så god het Escada, men da jeg kom på en annen butikk prøvde jeg en Van Gils, syntes ikke den var god med dem samme, men ble det etterhvert. Ganske like... Og nå er jeg usikker på om jeg prøvde Escada eller om det var Van Gils begge gangene.... De har ikke den parfymen her vi bor... Søkte på nettet, og nå viser det seg at disse flaskene er jo veldig like... Det eneste jeg husker er at det sto natural spray på den som var så veldig god!! Hvet dere om det er Escada eller Van Gils det står det på??? Tenkte å bestille den på nettet....

Jeg har lett i mange år etter rett parfyme for meg, alt blir stinkende på meg, men denne var GOOOOD!!!!!

Fortsetter under...

Flasken var blå ja. Var en veldig lett og behagelig duft.

Men var så sikker på at det var escada og ikke van gils, men den ser jo ut som van gils flaske.... Men har ikke escada og en sånn flaske?? hmmm......

Annonse

Var det noen i butikken som hjalp deg? Eller prøvde du bare selv? Hvis du fikk hjelp kunne du jo ringe til parfymeriet og spurt om den som hjalp deg kanskje husker hvilken parfyme du prøvde?

Prøvde bare to parfymer da jeg gikk forbi butikken... Har nesten gitt opp å finne meg parfyme, for finner ingen jeg liker... Men er ganske sikker på at det var escada jeg prøvde...

Noen som hvet om det står natural spray på den? Og er flasken blå? For er den d, så må d være den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...