Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 var til legen her om dagen, og han såg på halsen min at eg kanskje hadde struma. Kjenner godt at skjoldbruskkjertelen min er ganske hoven. Er gravid i 7.måned. Er det andre som har hatt dette?? kan det gå over? Veit ikkje ka det er enda, venter på blodprøvene.. Er litt småengstelig av meg...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 meld deg inn på Sonjas stoffskifteforum thyreodeasykdom i svangerskapet kan være forbigående, men en del av oss sliter med dette resten av livet og må ha livsvarig behandling med Levaxin eller Neo.mercanzole. thyreodeaforbundet sine sider gir også mye god info Lykke til med graviditeten og kjertelen din.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Jeg har hatt forstørra skjoldbruskkjertel, har også hatt dette under graviditet, etter svangerskapet blei jeg dårligere og måtte operere ut hele skjoldbruskkjertelen og går på levaxin som en erstatning for kjertelen, må gå på det livet ut.
Gjest Morn du Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Jeg har knutestruma, hoven skjoldbruskkjertel. Det var noe legen min så, jeg hadde ikke tenkt tanken. Har tatt blodprøver og prøver av kulene jeg har. Har ikke forhøyede verdier av noe som helst og det var ikke noe farlig i de kulene jeg har. Tror ikke de blir borte, har visst om de ca. 4 år. Det var ubehagelig å ta prøver av kulene, men det gikk raskt. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå