Gå til innhold

Har en på 8mnd-gravid igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann og hoppsann!

I Januar fødte jeg verdens skjønneste gutt! Har vært flink å amme de 6-7 første månedene og var heldig å unnslippe menstruasjon. Det er tydeligvis ikke noen prevensjon altså jenter, for jeg testet positivt på en test forrige uke ;-)

Barnet er selvsagt ønskelig, men kom bare litt brått på! He he, får vel gjøre det beste ut av det og gleder meg til å følge dere andre gravide videre på forumet ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer. Jeg har en på 9 mnd, og 3 eldre, og venter i april.. Skummelt.., men moro!

Skrevet

Gratulerer!!!

Tenk så fantastisk stor glede de to vil få av hverandre når de er så tette!

Skrevet

Heisann. Gratulerer så masse.

Fikk selv ei tulle i februar og er nå 6 uker på vei med neste. Jeg ammet også helt fram til ca ei uke etter positiv test. Men fikk mensen etter fire mnd da...Vi planla jo forsåvidt å få to tette, men kanskje ikke så tett.

Det blir nok et par travle år framover, men regner med at barna får mye glede av hverandre i oppveksten. Lykke til jenter.

Skrevet

har det helt likt. har en liten tulle på 8 mnd og er nå 8 uker på vei.. hvordan gjør dere det med barselpenger? jeg er så dårlig nå om min barselperiode går ut om en mnd og da ser jeg ingen fremtid i og gå ut i arbeid igjen.. hva gjør jeg?

Skrevet

gratulerer!

min første var 3mnd da jeg fant ut at jeg var 8uker på vei med neste:) fikk litt småpanikk,men det var stor stas!!!

nå er de 4 og 5år og jeg er allerede 3mnd på vei med neste:) de kommer til å få myyyyye glede av hverandre uten tvil!!

lykke til!!

Skrevet

velkommen i klubben.

fikk ei frøken 1 januar og er nå 8 uker på vei :)

Skrevet

Hei, ikke fult så tett på meg - men dette var også en overaskelse og tettere enn jeg hadde forestilt meg at jeg skulle ha. Min lille gutt er nå 15 mnd og jeg er snart 6 uker på vei. Er mye alene med han da pappan jobber til sjøs, så jeg føler jeg sliter meg litt gjennom dagene nå. Heldigvis ikke særlig kvalm, men er utrolig trøtt.

Det blir uansett veldig spennene og jeg gleder meg veldig!

Skrevet

Vi begynner å bli en liten gjeng nå..

Jeg fikk en sør liten gutt rett før julaften og er nå 10 uker på vei med neste mann...

Litt overraskende, men selvfølgelig veldig gledelig:o)

Skrevet

G

Har en på 10mnd og gravid igjen:)

Skrevet

jeg venter nr 3 :)

d blir 3 barn på 4 år...

den minste er ca 10 mnd nå og jeg er 7 uker på vei...

Skrevet

Har ei på straks 1 år jeg da, og er 4+4... Følte at jeg akkurat var igjennom dette her jeg!!

Men vi får se hva som skjer! =) Fint at det er flere med tette her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...