Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 ...det heter ikke det, det heter SVIGERINNE og SVOGER! Så det så! Er så forbanna irriterende å se alle skrivefeilene her, er sjeleglad jeg ikke er norsklærer!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Og ord deling, eller orddeling som det heter på norsk!
Gjest Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Det er også feil. Det er tillatt å skrive svigersøster og svigerbror så neste gang du skal klage så bør du sjekke Bokmålsordboka først
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 I nord-norge heter det faktisk svigersøster og svigerbror. Så det så....
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Jeg liker nord-norge. Vi er ikke så kresen på hva andre folk skriver eller sier;)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 I store deler av landet heter det faktisk svigerbror og svigersøster, ikke svoger og svigerinne.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #7 Skrevet 19. september 2009 HI, dette var litt kjip. Nå skal liksom du være den "smarte" her. Men så viste det seg ikke at du er den skarpeste kniven i skuffen alikevel. Så pinlig det må være for deg? Komme her og skal rette på folk, men så tar du feil selv. Hater slike "jeg-vet-best" kjerringer, og du HI er en god kandidat.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2009 #8 Skrevet 19. september 2009 HAHA, der bomma du litt, HI ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå