Gå til innhold

noen snille jenter som vil rangere noen guttenavn for meg =) ?

Anbefalte innlegg

Jeg har ei tulle fra før, hu heter Liva-Bethina. Er gravid på nytt oog blir det jente blir det nok ei Nora-Sofie. Men blir det gutt derimot er vi blanke... blir dobbeltnavn men foreløpig konsentrerer vi oss på et av de.. de vi har foreløpig er:

Didrik

Selmer

Syver

Ola

Johannes...

Liker litt "gamle" navn, ikke sånne helt nymoderne hjemmesnekra versjoner.... Kom gjerne med forslag til navnekombinasjoner også (dobbeltnavn) :)

takk på forhånd jenter :)

Fortsetter under...

Olai er et supert mellomnavn, som klinger godt med det meste. Spesielt de du liker:) Det er jo et gammelt norrønt navn! :)

1. Selmer

2. Syver

3. Ola

4. Didrik

5. Johannes

Selmer Olai klang jo fiint:)

Annonse

Tusen takk jenter:) der kom det mange fine forslag til kombinasjoner og hvilke navn som er finest, tusen takk for det :) må gå i tenkt boksen nå tenker jeg :)

• 2 uker senere...

Hei igjen jenter :) Da har vi kommet frem til (hvis det blir gutt så klart) at det blir en liten Ola johannes eller Ola elias.. :) Ola blir det ihvertfall:) Synes Ola og Liva er søte navn sammen :) tusen takk for tilbakemeldinger :)

Annonse

Selmer og Syver er flotte navn! Ola er også fint.

Didrik og Johannes er jeg ikke noe glad i.

Hvis du vil ha dobbeltnavn, synes jeg Syver Olai eller Selmer Olai er flott. Synes ikke det passer å kombinere noen av forslagene dine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...