ulvejenta Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Dere som ikke har ammet i hele tatt, når fikk dere mensen tilbake?? Gått over to mnd her å lurer på om det kan være noe galt... Har ikke tatt opp sexlivet så er ikke gravid i allefall...
Gjest Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Jeg har kun delammet i 4 uker, de 2 siste ukene var den minimalt med pupp. Jeg satte inn spiral da snuppa var 3 mnd, da hadde jeg fremdeles ikke fått mensen. (Å har fremdels ikke fått den 9mnd etter fødsel, men det er sikkert pga spiralen) Sikkert ikke noe feil med deg For noen tar det bare lengre tid før mensen kommer tilbake.
ulvejenta Skrevet 18. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2009 Takk for svar:) nei satser på det. Er du foresten fornøyd med spiral?? vurderer det samme:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 med første fikk jeg mensen tilbake 4 uker etter fødsel.nå er det drøye 4 uker siden ks, og jeg har ikke fått den enda...men har hatt menssmerter igår og idag, så kanskje den kommer;-/
tre håpefulle Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Den kom rundt samtidig som jeg mistet melken... ca 2mnd etter fødsel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå