Gå til innhold

Meg igjen... Hva syntes dere om

Anbefalte innlegg

Vi klarer visst ikke å bestemme oss,vi... Er veldig glade i Anaïs og Lucia, og trodde egentlig det stod mellom de to. Men så kom min mann med Sofia og Anastasia og jeg syntes egentlig begge de er veldig fine også... Vi bor forøvrig i utlandet og er en hovedsaklig engelsktalende familie :)

Andre navn vi syntes er pene men som ikke vile bli brukt av forskjellige grunner:

Madeleine

Anabelle

Isabella

Flavia

Andre (skjeldne!) forslag mottas også gjerne...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140685028-meg-igjen-hva-syntes-dere-om/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viola er en av mine internasjonale favoritter og det er veldig fint å på engelsk. Althea er et annet vakkert navn. Sofia er flott og klassisk, mens Anastasia blir for mye russisk prinsesse for min deg. Lucia blir St Lucia og hvordan vil du si Anais på egelsk eller norsk? (Vet hvordan det sies på fransk, men det er ikke poenget her.) Hva med Josefine? Det er et fint navn som går godt på mange språk.

Anaïs er pent, men syns det passer best som 2.fornavn. Lucia blir for meg veldig St. Lucia, men egentlig et nydelig navn! :o)

Sophia er vakkert! Anastasia liker jeg ikke.

1 Sophia

2 Lucia

3 Anaïs

4 Anastasia

Navn jeg liker, som er litt spesielle

Enéa

Mira

Ea

Mea

Olivia

Adriana

Mischa

Kira

Kiara

Harlow

Claire

Madison

Sienna

Felicia

Annonse

Hei- takk for tilbakemeldinger- tar gjerne flere også- og gjerne angående Sofia/Sophia...Syntes først at Sofia kanskje var litt tamt/kjedelig, men navnevalg er jo ikke en konkurranse i å være mest mulig spes heller- note to self... ;)

Jeg har på en måte litt lyst til å kalle opp etter min søster (Sinéad), og da sa mamma 'hva med Sofia Sinéad', og jeg syntes det klang fint...?

Er jo også veldig glad i Lucia, men når jeg har nevnt det til bekjente her i England, og i mitt hjemland USA, så tror alle det skal uttales Loo-sha eller loo-chia, noe jeg ikke liker i det hele tatt- vil at man skal si Lucy-a, som på norsk på en måte...

Grrr- jentenavn er så vanskelig, for det er så mange fine!!

Tar gjerne flere forslag også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...