lillelykketrollet Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Hei jeg er i uke 5 nå. Jeg har veldig sterke mens smerter. Har et barn fra før og da hadde jeg ikke så sterke smerter i uke 5. Men før jeg fikk det første barnet mitt så hadde jeg ikke noe mens smerter når jeg hadde mensen. Men etter jeg hadde født så fikk jeg ganske sterke mens smerter når jeg hadde mensen. Noen andre som har det sånn? Jeg er litt redd for at jeg er gravid utenfor livmoren. (har vært det før) Men da hadde jeg ingen smerter. Bare begynet og blø. Var hos legen forrige torsdag (da var jeg 3 uker og 4 dager på vei) Da målte dem hcg og den var på 9. Og så var jeg det på mandag (da var jeg 4 uker og 2 dager) da var hcg på 105. Tok en til i dag da. Men får ikke svaret før på tirsdag.. Er det en norman stigning?
2010 Mammaen Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Hei! Det er helt normalt med litt mensmurringer, så det trenger overhodet ikke være noe galt med deg eller spiren! Hcg ser ut til å ha steget veldig bra, så du kan nok slappe av :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå