Gå til innhold

Lin86

Mammaen til Ina

Anbefalte innlegg

Skrevet

heihei.

leste et svar du hadde skrevet lenger nede her..

Er du 4 dager på overtid, ingen tr og neg tester?

Jeg er 5 dager på overtid, ingen tegn til tr og teg test på tirsdag :-/ Frustrerende.. Føler du deg gravid? Når har du testet?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hiver meg på her=) jeg postet akuratt denne hos lin86=)

hei lin86 =) jeg har det på samme måte.. men jeg husker ikke når jeg hadde mens sist. men vet det er ettsted midt i august.. men aner ikke når.. så uansett skulle jeg hatt mensen for lengst. jeg har 28 dagers syklus fast vær mnd.. jeg tok en test på onsdag å den var negativ i første øye kast. men når jeg så godt etter kunne jeg skimte en strek til men bare for gode øyne.. men de jeg viste den til så oxo den streken jeg snakket om.. sitter her enda uten tr.. å litt stikking å tunge pupper å litt malende mens murringer. akuratt som om jeg går å venter på TR.. er ofte på do for å se men ingen tante.. bare plank mot kremfarget utflod... jeg har bestilt meg en lege time om 2 uker så om tanta ikke har kommet innen det å jeg får neg test i morra så mister jeg håpet=(( har vært prøver i 1 år nå. å er lei av å vente.. jeg hået på to tette men det kan jeg se langt etter nå hehe..

vi får krysse fingrene for oss=))

Skrevet

hei Janicღღlykkeligღღmamma.ღღHåper :)

Er visst vanlig dette her :/ Så utrolig frustrerende, men de sier vel at en strek er en strek?:)

Jeg har hatt 30/31 dagers syklusser så lenge jeg kan huske, tr er flittigere enn regnet her i Bergen! men leste dette her:

"En graviditetstest behøver nødvendigvis ikke å slå positivt ut enda..."

Dette står på uke 6! Så jeg har håp:)

Føler du deg gravid?

Skrevet

nei de sier 2 streker er to streker men en strek kan bli til 2=) så det er fortsatt håp for oss=) å jeg jeg følerm eg faktisk gravid.. så derfor jeg syntes det er så rart.. har ikke følt det sånn de andre mnd.. men nå er det bare sånn at jeg ikke kan tro den er neg likso.. klarer ikke forklare det.. føler du deg gravid??? hihi

Skrevet

Hei jenter =)

Jeg er på syklusdag 31, skulle hatt TR for 3 dager siden, er 17 dager siden positiv EL-test, 16 DPO, fjerde dagen med intens verkende murring i korsryggen og underlivet, skikkelige mensmurringer, tunge ømme bryster... trøtt som bare det!!!

Føler meg av og til gravid, av og til ikke, føler meg såååå usikker!!

CB-digital test i dag viste negativt, arghhhhh - er jeg ikke gravid vil jeg ha TR nå, men er jeg gravid vil jeg ha positiv test!!!! Jeg er skikkelig frustrert om dagene - jeg vil bare vite det ene eller det andre!!

Har gått på andre dobbel pergokur denne måneden, så har jo hatt store forventninger...

Lykke til da jenter - blir spennende å følge med dere!!!

Klem fra

Skrevet

føler med deg. er sånn av å på gravid jeg oxo hihi. er ikke så lett å veldig frustrerende.. jeg vil ikke ha tr på besøk samtidig som jeg vil ha den om jeg ikke er gravid hehe. klemmer

Skrevet

Ah..:) Da skjønner jeg, jeg krysser fingre for at du hadde to streker og at det fortsetter sånn:) Kjenner følelsen, når jeg var gravid med Ina visste jeg at jeg var gravid før noe test sa noe som helst, så det er noe med at kroppen din sier i fra :)

Jeg ble oppriktig overasket over at testen ble negativ, men jeg vet ikke om jeg føler meg gravid :) Har masse "vokse" smerter i leggene, det hadde jeg første gang også, så jeg håper og håper :) Ny test på mandag tenkte jeg :)

Skrevet

ja, vil ha et ordentlig svar på en måte. Ja eller nei, ikke noe vetikke! hehe.. Endten tr eller pos test!

Heia pos test :D

Skrevet

ja blir spennende=)) lykke til=) skal følge spent med på dere=)) når skal dere teste igjen?? jeg vil teste i morra men jeg tror jeg skal prøve å vente til søndag hihi=D

Skrevet

Jeg tester nok mandag morgen tror jeg :P Prøver å vente å se litt..:)

Må gi lyd fra deg når du har testet :D Så håper jeg vi kan flytte tråden til 1 tri:D

Skrevet

jaaaa det hadde vært morro=) kansje jeg skal vente til mandag oxo da hihi får se hvor lenge jeg klarer å vente hihi

når jeg blir sliten får jeg noe sånne strekkinger i magen.. hm kan syntes å huske jeg hadde dem sist. huff. blir sprø av symtom jakt hehe

Skrevet

hehe :) Jeg venter til mandag! ingen tegn til tr enda. Er i dag en hel uke på overtid, så jeg håper :D

Jeg har og de strekkningene :/ men jeg har vondt i hodet, vondt i leggene, lavt blodtrykk og blablabla :P men nå er alt jeg kjenner "Åh, det er sikkert fordi jeg er gravid" Det kan jo absolutt ikke hende at jeg har vondt i hodet av en annen grunn :P haha!

Venter du til mandag eller?:P

Skrevet

Hei jenter...

Jeg har også hatt disse stikningene, ømme bryster, vondt i hodet, svimmel osv... Alt forsvant i dag utenom murringene, kjennes nesten ut som rier i korsryggen... Og så kom TR 4 dager på overtid! Æsj... Hadde jo håpet og vi hadde full treff på el så rart det ikke har blitt noe ordentlig klaff... Kroppen er utrolig sammensatt!! Da har jeg inn i 17 eller 18 pp, har helt mistet tellingen, men har vært prøver i ett og ett halvt år nå, så nå synes jeg det er på tide med en ny spire... Lykke, lykke til dere andre jenter! Jeg krysser fingrene. Stor klem fra

Skrevet

så kjedelig,lin86 :-/

Ser ut som jeg følger med neste mnd for her er det bare negative tester:( Testet nå og den var negativ.. men fremdeles ingen tr 7 dager på overtid..

Skrevet

her skal det testes i morgen tidlig=)) er spent. enda ikke tegn til TR=))

Skrevet

Har du testet??:-D

Det har jeg... Blenda hvit test:-( men absolutt ingen tegn til tr :-( møkk!!!

Tester igjen til helgen, hvis den er neg og ingen tr enda vurderer jeg en tur til legen neste uke! Hvis jeg ikke er gravid vil jeg jo gjerne ha tr for å prøve igjen!!

Men.. Hvordan gikk det med deg?:-D

har foresten lest at det er mange som opplever det vi går igjennom nå og det viser seg at de er gravide, men jeg begynner ærlig talt å gi opp håpet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...