lykkelig- mamma-til-lilletulla Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 hvor lenge skal jeg miste hår?? tulla er snart 9 mnd, vil ikke miste mer jeg, har heldigvis masse hår, men merker at det begynner å bli veeldig tynt.. noen med erfaring??
eplepeple Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Jeg også lurer. Tulla mi er bare 4mnd så har ikke røyta så lenge. Men jeg har i utgangspunktet ikke mye hår, og enda mindre nå...hjelp...
Lillepromp blir storesøster Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Enig. Har bare mistet hår i et par-tre uker, men føler likevel at det begynner å bli i tynneste laget... Har i tillegg fått sinnsykt tørr hodebunn. Vet ikke om det har noe med saken å gjøre? Har virkelig lyst å vite om det er noe å gjøre med hårtapet!!
Ranni Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 9 mnd??!! Åh, jeg som trodde det nå var i ferd med å bli bedre (5 mnd), har en del å ta av heldigvis.... Ammer du mye fortsatt? Lurer på om det har noe å si..
lille løk Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Skriver under på hårtap ja! Har heldigvis tjukt hår, så har mye å gå på. Men håret faller av ja...jenta er 9 mnd nå, og ammer enda litt her og der.
FruTB Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 Jeg begynte å miste da Bo var 3 mnd, og sluttet da han var 6 mnd. Ammer fortsatt, så det virker ikek som om det har en sammenheng med det? En liten trøst er at det nye håret vokser fort tilbake! Jeg har allerede en lekker liten pannelugg som snart når ned til øynene
Mamma´n til lillemor Skrevet 19. september 2009 #7 Skrevet 19. september 2009 Jeg gleder meg faktisk litt til å miste. Jeg har alltid ønsket meg tykkere hår, men nå som jeg har det, så savner jeg mitt gamle tynnere. Har begynt å røyte denne uka, og tulla er 9 uker.
lykkelig- mamma-til-lilletulla Skrevet 19. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. september 2009 takk for mange svar, jeg ammer en del enda, men har hørt at det ikke henger så mye sammen, er jo mange som mister masse hår uten å amme i det hele tatt.. men er lei av å ha hår overalt:) så håper det blir værende på hode snart!!
Cruella De Vil Skrevet 19. september 2009 #9 Skrevet 19. september 2009 Varer det så lenge?!? Jeg har mistet hår i et par uker nå, og tenkte det ville gi seg snart... Lei av å røyte overalt og å fjerne hår fra sluket i dusjen. Hadde tenkt meg til frisøren, men ville vente til jeg sluttet miste håret, men da er det vel like greit å dra med en gang i stedet... ;-D
blomsterjenta Skrevet 19. september 2009 #10 Skrevet 19. september 2009 Jeg har en jente på 10 mnd, og har mista MYE hår! men nå mener jeg å ha mista mindre og mindre siste to ukene. Ammer lite når, kanskje sammenheng? Digg å slippe å frykte skallethet... men merker at jeg har mindre hår nå enn før graviditeten. Det tar seg kanskje opp igjen.
Gjest yrild Skrevet 19. september 2009 #11 Skrevet 19. september 2009 Stumpen er 9 md og her vokser håret tilbake!! Har en liten rar pannelugg under håret mitt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå