TPH Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Kjenner press i livmoren og det kjennes ut som sterke menssmerter. Er i min 5 svangerskapsuke nå, og lurer på om dette er normalt? Blir bekymra og lurer på om noen av dere andre har opplevd noe lignende og kanskje kan fortelle meg hva som skjer? Og om jeg bare skal ta det med ro og nyte tiden fremover =)
♥Madame_Mim♥ Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Det kan være voksesmerter du kjenner. De kan være vonde. Det skader jo ikke å ta en tur til legen for å roe deg litt ned og snakke med fagfolk, men jeg ville ikke vært så redd hadde jeg vært deg dersom det ikke kommer noe blod
2010 Mammaen Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Det er helt normalt og ikke noe farlig i det hele tatt! Sånn er det nok veldig mange av oss som har det (inkludert meg selv). Det er ikke nødvendig å dra til legen dersom ikke smertene blir veldig sterke og/eller du blør..Slapp av og nyt graviditeten :-)
TPH Skrevet 18. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2009 Tusen takk! Nei, jeg blør ikke og det kjennes kun ut som sterke mens/voksesmerter.. Ikke slik som det føltes da jeg hadde en SA for 2 år siden.. Det var vondt det.. Smertene er ikke direkte sterke heller.. Men, kjenner bare at det presser på.. Er sikkert bare litt hovent i tillegg..
JKM09 Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Begynner å nærme meg uke 5 og kjenner også til tider at jeg presser noe voldsomt. I dag på jobb så stakk det på høyre side hver gang jeg tråkket på høyre foten. fikk over etter noen minutter. Hadde det slik sist gang også, men like skremmende hver gang. Tror det er at den lager seg mer plass der nede. Vil jo etterhvert få ligamentsmerter, når alt skal tøyes, så det er vel normalt
TPH Skrevet 18. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2009 Ja, det er vel det.. Men er så synd at man bekymrer seg så mye.. Skal til legen onsdag 30 oktober, og deretter bli henvist videre til helsesøster og jordmor Håper bare det går fort Himmel og hav hvor oppblåst jeg er i magen nå.. Tror jeg skal ta meg en tur i dusjen å slippe ut litt luft og samtidig skåne samboeren *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå