Gå til innhold

Kjærringråd.

Musemor med tre søte små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kom tanta på besøk igjen. Og jeg er over i 8. pp etter MA. Begynner å bli lei nå. Tenkte jeg kanskje skulle prøver noen av disse kjærringrådene.

Dette vet jeg:

Ikke bruke Ibux eller Naproxen. Står i pakningsvedlegget at man ikke skal bruke dem om man prøver å bli gravid fordi de kan gjøre det vanskeligere.

Mannen skal spise nøtter (hjalp sist) og sink.

Ligge med baken høyt og beina opp ette leggen etter sex.

Slimløsende hostesaft (har merket noe å si?)

Noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På helsekosten har de noen b-vit som heter b-stress eller noe. Veldig godt resultat etter å ha tatt dem ved barnløshet. Dette hadde damen i helsekosten fått i et skriv av forskning av dette. begge skal ta stor dose.

I tillegg sink og c-vit og folsyre til begge.

Skrevet

E-vit er visst også veldig bra. Det b-stress skal jeg sannelig prøve :D

Skrevet

2 vitamin E kapsler

2 sink tabletter tas av begge to

2 wild yam kapsler

1 multivitamin

1 folsyre

tas hver dag <3

Skrevet

Takk jenter.

Noen flere??

Skrevet

Jeg har drevet og undersøkt litt ift til dette, bla spurt på helsekost osv. Det jeg har funnet ut er at man ikke skal spise wild yam før ETTER at man har hatt eggløsning. Dette pga at den hermer progesteron (? tror jeg det var) - og faktisk kan hemme eggløsningen.

Jeg har sett flere steder at det anbefales å bruke damiana (helsekost, hormon "hermer") før eggløsning, og wild yam etter eggløsning.

Så at noen anbefalte wild yam, og tolket det som i hele syklusen, så ville bare dele hva jeg har funnet ut. Har sett flere som har lagt inn at de har lyktes på denne oppskriften.

Selv tar jeg i tillegg vitaminer ++, samt bidronninggele i tablettform, som i følge helsekostdamen skal være fruktbarhetsfremmende.

Lykke til alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...