Gå til innhold

mannen min har sterilisert seg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har eller kjenner noen som har blitt gravid alikevel???:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kødder?? Uten at du viste det? Trur kanskje jeg hadde gått på dagen! Det er tillittsbrudd det. Håper du viste at det var gjort altså..

Sterilisering av menn kan revasjeres medesinsk... Du kan ikke satse på og være heldig. Det er større kjangs og bli gravid med kondom og p-piller samtidig!

Håper dere finner ut av det..

klemklem

Skrevet

Fikk du vite dette nå, mens du prøver å bli gravid? Han vet at du/dere prøver, eller?

Hvis han vil kan han reversere det ja, men han må jo ville det selv da... Tror det er større sjanse for å bli lottomillionær enn gravid hvis han ikke gjør noe med det.

Skrevet

x mannen min gjorde det, dengang etter begges ønske. Sjansen er lik null om mannen tar en sædprøve noen uker etterpå og ikke det er liv der. Går ann å operere igjen, da var sjansen 50-75% for å lykkes.

Skrevet

Ps, hørt om ei som ble gravid,men det var når legene gjorde det på gamlemåten med å bare knytte knute,som det kaltes da. Nå blir strengen kuttet tvert over. Etter 3 mnd er sjansen lik 0

Gjest Månefuglen +2imagen
Skrevet

Når jeg leser på profilen din så ser jeg jo at dere har et barn sammen fra av og da virker det litt som at du ikke hadde noe du skulle sagt mtp hans sterilisering og da tror jeg nok ikke jeg hadde ønsket å være i et forhold med ham mer.

Skrevet

vi har to barn sammen fra før av, han hadde bestemt seg, vil ikke ha fler enn 2 derfor gjorde han dette. vi prøver ikke, men jeg har alltid drømt om tre barn så jeg går jo med et lite håp om at jeg er gravid nå da, men tviler, tror jeg bare innbiller meg dette pga ønsket mitt. vi var ikke akkurat enig om det kan jeg si. var vel heller han som hadde bestemt seg for dette da jeg ble gravid med nr 2, ble mye snakk om det men ikke mellom meg og han personlig så jeg tok det ikke seriøst. plutselig en dag for 2uker siden var det gjort. uten at jeg visste det. syns dette er veldig vanskelig. er liksom bare 22år, veit ikke hva jeg skal gjøre. hva ville dere gjort? og han vil jo ikke ha barn som ikke er han egene som han har laget om dere forstår. så blir vel ikke fler barn på meg og han. hadde jeg bare fått det 3 barnet hadde jeg vært fornøyd. er så mange ting som spiller inn her. vet at jeg er på helt feil sted for å snakke om dette men ville bare høre om det var en mulighet....

Skrevet

men så lenge det er liv der er det det samme eller? lang ti tok det før de var døde??

Skrevet

Tror man kan bli gravid de første ukene/mnd etter inngrepet. Det må liksom få tømt seg helt.... Ikke sikker altså!

Men, har du virkelig lyst på et barn til hvis mannen den ikke har det??

Skrevet

alså det virker som mannen min angrer litt, eller har litt lyst til at jeg skal bli gravid så jeg får den siste ungen jeg ønsker. han har sagt at skjer det så skjer det, vi planlegger det ikke siden han har terilisert seg men vi har jo ubeskyttet sex så kan jo skje....så hvis han absolutt ikke vil ha fler så hadde han nok villet bruke pevensjon eller latt være å ha sex for en periode..

Skrevet

sjangsen for å bli gravid etter et slikt inngrep er mikroskopiske altså....

så vist du vil bli gravid så vill jeg nok tatt kontakt med legen og hørt om han kunne hjelpe dere...

Skrevet

men det er bare 3uker siden og min mens var forsinket allerede da han hadde gjort dey. vi planlegger i utgangspunktet ikke å få fler. men bruker ike prevensjon. tenker at skjer det så skjer det...;)

Skrevet

er han sterilisert, så blir du jo ikke gravid. Det er jo hele poenget med sterilisering....

Skrevet

ja det veit jo jeg også. var jo derfor vi gjorde det. men det har seg slik at det skal gå to mnd etter han har gjort det, da skal han levere en prøve for å se om han er steril. det vil jo dermed si at i løpet av de to mnd kan jeg bli gravid. og allerde før han gjorde det var min mens forsinket, så kan jo også godt henede at jeg allerde er gravid. ikke veit jeg. får vel bare smøre meg med tålmodighet.

Skrevet

ta en test da viss din mens er forsinket og du lurer på om du er gravid....

Skrevet

har tatt test forrige uke, nagativ, syns bare det er rart med mens og sånn, har alltid kommet når den skal. det jeg lurer på er liksom om det er mulig at den kan gi positivt utslag først 3 uker eller mer etter man egentlig skulle hatt mens.... om det er mulgiheter liksom...

Skrevet

Om han ikke "gidder" å reopereres, så kan man hente ut sæd direkte fra "pungen" og ev. inseminere deg direkte eller i en skål på klinikker de lager prøverørsbarn :) Så alt håp er ikke ute. Men at dere blir gravide på naturmetoden uten at han gjør noe er nok mikroskopisk som det også skrives over her :)

Lykke til da og la hos håpe at alle gode ting er tre hos dere også :)

Tre småttiser altså :)

Skrevet

tusen takk for frslaget, det hørtes jo suuupert ut;( vi får se da... Lykke til der også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...