Cim Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Ble henvist til gynekolog av legen min, og var der i forrige uke. Har lest flere steder her at det visstnok er dyrt dersom man bestiller time hos privat gynekolog selv, men at det blir billigere med henvisning av legen. Etter timen måtte jeg betale over 800,-, og syntes i grunn det var ganske dyrt. Hva betaler dere?
Ragnis Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Jeg betalte under 300, og da ble det litt ekstra pga blodprøve. Det var etter henvisning. Syns det hørtes veldig dyrt ut for deg. Kanskje det er forskjell på private og offentlige etter henvisning, og du har vært hos privat?
*shehasmyheart* Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Det var dyrt ja. Jeg går til privat. Koster 300,- Litt ekstra om det er blodprøver selfølgelig;) Og 50,- om en er gravid:) Aust-Agder
Cim Skrevet 18. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2009 Må si jeg ble litt paff da jeg skulle betale. Jeg ble henvist av legen, så vet ikke om det er privat eller offentlig.. Hun spurte om jeg hadde noen jeg hadde vært hos før, men har bare gått til vanlig lege tidligere. Tok ingen blodprøver, men fikk med meg to skjemaer jeg skal ta med når jeg skal ta blodprøver på dag 21-23 og dag 3-5.. Tok også innvendig ultralyd(tenkte at kanskje det var det som kostet?). Vet ikke når jeg skal dit neste gang, men da skal jeg forhøre meg litt om pris..... 800-900 kr er mye penger.
Trultemor73 Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Hei! Dit jeg skal koster det 1300,- Det er privat uten henvisning fra legen. Får med bilder av barnet, samt videosnutt. Skal dit i uke 13.
Trultemor73 Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Er sikkert dyrere siden jeg er gravid. Tror det koster 900,-. Vet ikke om en får henvisning til private leger fra legen.
Cim Skrevet 18. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. september 2009 Får vel nesten bare vente å se neste gang jeg skal dit. Men blir sikkert litt oppfølgning etter hvert dersom jeg skal begynne på pergotime, så får se hva de tar i betaling da. Håper at jeg blir gravid til slutt, og da er ikke 800,- noe å syte over. Men trodde bare at det skulle være litt rimligere med henvisning fra lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå