Gå til innhold

13 dpo i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

og tante kom presis!

hadde tro på denne pp, men neida.. sukk. murringer, stikkinger, halsbrann, drømmer osv var mine symptomer.

kommer ikke til å være så mye inne på bim noe mer, merker det stresser meg. ska ihvertfall prøve.. hehe.tenker altfor mye på det å bli gravid..

sluttet på pillene i januar, men ble syk og fikk ikke tilbake el før etter 8 mndr :S

så nå går vi inn i vår 3pp.. syklusene mine er laaange, sukk. så dette kommer til å ta tid. vet vi ikke har prøvd lenge, men for meg er dette en evighet. ser virkelig opp til de som prøver i årevis!!

slutt på el-testing, nå får bare dette gå seg til selv. eneste jeg skal gjøre er å fortsette å være flink og røyke minimalt, ta vitaminer og ha masse sex :P

ble spådd her inne av flere at jeg ble gravid i oktober, så vi får se :P

ønsker dere alle sammen lykke til, og at dere blir snart gravide! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner frustrasjonen. Du har jo ventet lenge på å komme skikkelig igang med prøvinga også:( Vi har alle lov å ha deppe-dager, uansett. Jeg valgte også å slutte med el-testing. Ble bare stresset av det. Nå MÅ vi ha sex!!! Jeg merket heldigvis selv at jeg tok litt av;) Før jeg slapp å høre det fra mannen;) Du er flink når du prøver røyke mindre. Skal lønne seg det:) Vi pøser også på med vitaminer, og sex;D Masse lykke til!!! Og håper du har blitt spådd riktig!!!:)

Skrevet

jeg har fått tr jeg også:( fikk den i går. jeg og var sikker på det var klaff denne mnd:(

Skrevet

tusen takk silje! tiålmodighet er en dyd... :P

det blir nok klaff for oss snart! :D

ja håper de har rett.. men noen trodde jeg var gravid nå og da. men en gang før de spådde meg så de oktober.. så vi får se :)

gullfisk: så kjedelig å høre... :(

man blir så utrolig skuffet ..

NESTE mnd suser vi nok inn på tri :D

masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...