sommerbaby! Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 og tante kom presis! hadde tro på denne pp, men neida.. sukk. murringer, stikkinger, halsbrann, drømmer osv var mine symptomer. kommer ikke til å være så mye inne på bim noe mer, merker det stresser meg. ska ihvertfall prøve.. hehe.tenker altfor mye på det å bli gravid.. sluttet på pillene i januar, men ble syk og fikk ikke tilbake el før etter 8 mndr :S så nå går vi inn i vår 3pp.. syklusene mine er laaange, sukk. så dette kommer til å ta tid. vet vi ikke har prøvd lenge, men for meg er dette en evighet. ser virkelig opp til de som prøver i årevis!! slutt på el-testing, nå får bare dette gå seg til selv. eneste jeg skal gjøre er å fortsette å være flink og røyke minimalt, ta vitaminer og ha masse sex ble spådd her inne av flere at jeg ble gravid i oktober, så vi får se ønsker dere alle sammen lykke til, og at dere blir snart gravide!
*shehasmyheart* Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Skjønner frustrasjonen. Du har jo ventet lenge på å komme skikkelig igang med prøvinga også Vi har alle lov å ha deppe-dager, uansett. Jeg valgte også å slutte med el-testing. Ble bare stresset av det. Nå MÅ vi ha sex!!! Jeg merket heldigvis selv at jeg tok litt av;) Før jeg slapp å høre det fra mannen;) Du er flink når du prøver røyke mindre. Skal lønne seg det:) Vi pøser også på med vitaminer, og sex;D Masse lykke til!!! Og håper du har blitt spådd riktig!!!
Gjest Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 jeg har fått tr jeg også fikk den i går. jeg og var sikker på det var klaff denne mnd:(
sommerbaby! Skrevet 18. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2009 tusen takk silje! tiålmodighet er en dyd... det blir nok klaff for oss snart! ja håper de har rett.. men noen trodde jeg var gravid nå og da. men en gang før de spådde meg så de oktober.. så vi får se gullfisk: så kjedelig å høre... man blir så utrolig skuffet .. NESTE mnd suser vi nok inn på tri masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå