miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Vurdere å kjøpe denne. Ser den er på tilbud nå på reflex. Ønsker å høre deres erfaringer . Både negative å positive!! Har dere andre triller som dere heller vil anbefale? mine ønsker er en lett trille som tar liten plass sammenslått, skal være liggestilling og kalesje og!' På forhånd takk:) klem
Tilde*** Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 har ikke hatt den selv, men har prøvd den og kjenner ei som har den. her får du det du betaler for! er en veldig lite holdbar trille. plasstikkmakkverk som knirker! hehe.. det er to positive ting med denne trilla og det er full liggestilling og stor varekurv under. hvis du er ute etter billigst mulig vogn hadde jeg vurdert denne. hvis du vil ha den BESTE trillen kan jeg anbefale mac laren trillene eller bugaboo Bee. sist nevnte har absolutt alt og er drømme trillen, men det er veldig dyr (4300) google disse to eller se på dem på www.vognguiden.no
miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2009 Thanks:)
Lemonia Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Jeg synes Carena Easy er veldig bra i forhold til prisen. Vi bruker den som reisetrille og når vi skal på kjøpesenter. Ja, den knirker, men det er også eneste minus (og den kan smøres). Jeg liker at den har full liggestilling og den store handlekurven er et stort pluss, veldig godt å ha både på ferie og handlekurver. Den er veldig lett å legge sammen og tar liten plass sammenlagt. Super å ha med seg i bilen når man skal på handletur. MacLaren koster over fem ganger så mye, men den er ikke fem ganger så bra etter min mening. ;-)
AO3 Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Det er mange som har denne her hvor jeg bor, og du hører dem før du ser dem på kjøpesenteret! De knirker noe grusomt! Jeg ville aldri kjøpt en vogn som knirket så mye - og ja, jeg vurderte den selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå