Gå til innhold

Trenger tips om fine og koselige hotell i Oslo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan anbefale et hotell som heter First Hotel Millenium, ligger veldig sentralt i Oslo og det er et kjempe koselig hotell. jeg og min kjæreste bodde på rom 802 og det var storartet.. super stor balkong, badekar, flatskjerm.. hehe og betalte ikke mye.. 1250 med frokost :)

Anbefaler Thon hotel Europa i St. Olavs gate. Veldig sentralt, hyggelig betjening og fine rom. De har restaurant/cafe inne på hotellet med ok mat til greie priser. Du kan også få rom med balkong der. Thon Hotell Slottsparken skal du ligge langt unna, i alle fall i helgene - om du havner på feil side av hotellet er det ekstremt mye fyll og bråk utenfor vinduene.

Grand Hotel så klart!

Trenger ikke å koste så mye det heller, ring og få weekendpris.

Ellers ville jeg prøvd Grims Grenka, det nye designhotellet, selv om det ikke har den aller beste beliggenheten.

Milennium ligger litt i "slummen" så¨jeg ville holdt meg til hotellene rundt KJ eller Vika/Frogner om det var jeg som skulle på tur.

du siste anonym... er du mye i Oslo?

Jeg har jobbet på Grims Grenka(som forresten er søster hotellet til Millenium) Begge ligger ett steinkast unna hverandre og Millenium ligger nærmere Karl Johan enn det Grims gjør. Dessuten så har Grims helt ræævva service. :/ Av de to hotellene så ville jeg anbefalt Millenium selv om det ikke er særlig flashy. Det er et mer jordnært hotell med et ordentlig personale som bryr seg. Husker min tid på Grims som veldig slitsom og utrolig deprimerende.

ellers vil jeg anbefale som nevnt over Thon Hotel

og også Best western Bondeheimen i rosenkrantz gate.

Hilsen en i Hotellyrket :) :) :)

Annonse

Slenger meg på her og sier NEI til Grims Grenka.. makan til dårlig service og oppblåste ansatte skal du se leeeenge etter.. rommene er utrolig fine, men til prisen og servicen man får er det helt uaktuelt å dra tilbake!!!

Hold deg vekke fra Grims Grenka. Vi var der for en liten stund siden, og rommene er fine, men det var skittent, manglet håndsåpe på badet, halvtom minibar ved ankomst, mørkt og utrivelig i spisesalen og mye støy på natta.

Jada, jeg er masse i Oslo. Har bodd der i mange år, og også jobbet i hotellbransjen.

Som du ser, så skriver jeg at GG heller ikke ligger i det beste området, men siden det er nytt og har fått mye omtale kunne jeg tenke meg å prøve det.

Rent bortsett fra det så ville jeg holdt meg unna den siden av byen som turist uansett. Mulig det har blitt litt bedre nedover tollbugata nå etter prostitusjonsloven, men der ser fortsatt ikke bra ut.

Selv liker jeg litt glamour, derfor anbefaler jeg Grand, og gjerne et besøk i Julius Fritzner også. Service er heltmax, og rommene har blitt veldig fine.

Bristol og Continental er også flotte hoteller:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...