Gå til innhold

Smaker tunfisk kylling??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kylling? Nei, det synes jeg da virkelig ikke.

Hermetisk tunfisk smaker møkk, rå tunfisk smaker fresht, stekt tunfisk smaker litt kjøttaktig, feit fisk.

Skrevet

Tunfisk smaker så absolutt IKKE som kylling. Det smaker veldig fisk. Stram og ekkel smak.....;-)

Skrevet

tunfisk på boks er jo godt da!! men det er sånn ting som at enten så liker du det godt eller så hater du det... Prøv og smak :)

Skrevet

tunfisk smaker kjempegodt! det er en helt egen smak... det smaker ikke kjøtt og heller ikke fisk, men en mellomting. mmm. deilig :-)

Skrevet

Enig med loyse her!

Det smaker IKKE fisk, og ikke kylling, men det smaker fantastisk godt!;) Helt nyåpnet hermetisk boks med tunfisk.. Mmm..

Skrevet

Tunfisk smaker dritt, kylling smaker godt.

Skrevet

Nei, men det kan ligne på kyllingkjøtt utseendemessig. :)

Skrevet

Tunfisk smaker tunfisk og er ikke det greit nok?

Jeg tar meg selv i å skulle sammenligne ett matprodukt med smaken på et annet, men må alt ligne på noe annet i smaken? Er ikke det litt rart? Noen ting er jo unike...

Skrevet

Det er fordi kylling ikke smaker stoer, 19:49! He he

Skrevet

Tunfisk er jo "chicken of the sea" så ha burde det smake som kylling eller er tunsfisk egentlig kylling? Hmm, hvordan var nå det der igjen?

Skrevet

Uansett smaker tunfisk på boks og fersk tunfisk helt forskjellig. Og jeg liker begge deler. Men den ferske er jo veldig dyrt.

Skrevet

Har smakt tunfiks på jobben, og må si det så og smakte som kjøtt. Men dette var rå servert med en type saus og salat.

Men tunfisk på boks, smaker fisk. Tunfisk salat er kjempe godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...