Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Ha ha, nå må jeg le av meg selv altså. Får skylde på hormontrollet tror jeg:) I morges skrev jeg om at jeg sikkert ikke får EL denne pp, men nå har det i alle fall begynt å murre litt og når jeg var på do i stad var det masse blankt, tynt og veldig strekkelig utflod:) Så da skal jeg se om jeg kan la være å gå på do til jeg kommer hjem i ettermiddag og hvis det fortsatt murrer og er masse slim så må jeg jo teste EL. Fikk lagt inn noen aksjer i natt, så da kan det hende at sambo må til pers igjen i kveld. He he
Millies Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Hehe! Du spekulerer i aksjer altså! Morsomt! Lykke til!!! Fræs på!! ;D
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 18. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2009 hi hi, ja du kan vel kalle det det:) Sambo kaller det "løøøøv-juice" hi hi Takk for lykkeønskninger!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 oy d tok ikke lange tiden så flott da
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Hehehe, heldiggrisen hehe. Du får kose deg masse med gubben ikveld. Det skal jeg og. Begynt å murre litt igjen,men ingen tegn til slim her. Men sex skal det bli allikavel,så kanskje den slår ut allikevel selv uten el-slimet. Masse lykke til. Skal se det blir en spire utav det. Klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 18. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2009 Takk takk:) Jeg fikk jo håpet igjen nå da:) Blir nok noen aksjer i kveld også da ja. Burde vel egentlig vente til i morgen og ta annenhver dag, men søren heller. Kan jo ikke la sjangsen gå fra meg heller liksom:) Krysser fingrene og ikke beina for deg katta:) hi hi JO ting endret seg jo plutselig veldig fort her, men jeg har jo ikke testet ennå da. Som regel kan jeg teste 1-2 dager med murringer og EL-slim før testen blir positiv, men jeg klarer nok ikke å la være i ettermiddag hvis murringene tar seg opp. Nå heier jeg på deg også grysom! Håper UL på mandag gir gode resultater:) Klem
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 Skal ikke mye til for og glede oss teste damen.....hehe-så fint at det begynner å skje ting da:) Lykke til med slimet og ikke minst kosen:) Selv har jeg tre dager på rad hatt nesten positiv på fertilitets monitoren, men den har ikke slått skikkelig inn. Får se i morgen tidlig om den kommer da.....men har sett litt slim og har masse murringer, så det er bare og håpe:) Klem fra meg
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 18. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. september 2009 ÅÅÅH, håper den slår inn i morgen da Tirilgirl:) Var på do igjen (klarte jo ikke å holde meg til jeg kommer hjem) og nå var det enda mere slim. Det kom hver gang jeg trykket litt og nå var det noen tynne blodstriper i slimet også..... hmmmmm..... Slimet er helt likt til eggehvite nå, så det er jo i alle fall ikke tvil om at kroppen prøver på noe i alle fall:) Og sorry for alle detaljene altså, men detaljer er viktig i jakten:) Tvi tvi til oss alle:)
J -76 Skrevet 18. september 2009 #9 Skrevet 18. september 2009 Så bra meddemor, jeg fikk og positiv test i dag, johooo :-D Lykke lykke til!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. september 2009 #10 Skrevet 18. september 2009 Testen min ble nesten like sterk etter 3 min,så håååpe på at det blir eggløsning i morgen tidlig. Eller mener positiv test
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 18. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 18. september 2009 JUUUUHUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!! Blir travelt for oss i helga skjønner jeg for jeg fikk også knallpositiv test i ettermiddag:)))))))))))))))))))))
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 18. september 2009 #12 Skrevet 18. september 2009 Ikke det minste tvil om hva vi skal drive med i helgen damer:))))) Slipp kosen fri over det lange landet vårt, håper disse staute svømmerne finner frem til våre gull egg:))) Koooooos dere alle sammen:)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 19. september 2009 Forfatter #13 Skrevet 19. september 2009 ja da er det lagt inn noen ekstra aksjer i går, så nå er det visst bare å krysse bena og alt og håpe på det beste for min del i alle fall:) Testet igjen i dag og da var EL-testen negativ. Men noe skjer der nede i alle fall, for på min venstre eggstokk (den eneste jeg har forøvrig) så murrer det noe fryktelig og jeg har fortsatt EL-slim og det er tynne blodstriper i slimet.... Svetter og fryser om hverandre, så gudene vet hva som skjer, men NOE er det i alle fall:) Men siden jeg går på voltaren pga senebetennelse nå, så har jeg ærlig talt ikke de store forventningene.......
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 19. september 2009 #14 Skrevet 19. september 2009 åå jeg skal heie masse på dere begge to <3 nå skal det klaffe <3
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 19. september 2009 Forfatter #15 Skrevet 19. september 2009 Takk takk:) Heier nå på deg til mandag og jeg da Grysom! Stoooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå