Gå til innhold

i dag kom mensen...... :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som nå begynte å tro at vi endelig var gravid igjen, men nei da!!! Hvor lang tid skal dette ta da. Jeg nå prøvd siden april!!!!!! De to andre gangene ble vi gravide iløpet av 1mnd!!!!!! Kan det nå være noe galt tro, bør jeg ta en tur til legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ogå prøvd siden april/mai. Har ikek skjedd noe enda. Blir den første for oss. Vurderer selv lege snart siden syklusen også er helt på bærtur nå. Men jeg vet ikke. Skader jo ikke å høre med legen.

Skrevet

Hei igjen! Godt å høre fra andre ang dette. Har ikke tenkt så veldig på syklus osv pga vi har ca sex ganske så ofte. Men er det kanskje noe jeg burde tenke på? Dette er jo helt nytt for oss å siden begge de andre gangene har det gått så fort. Har du prøvd Clear Blue sin test ang når en er mest fruktbar? Er det noe vits å prøve den?

Skrevet

Hvis dere har sex annenhver eler tredjehver dag så skal ikke ELtester være nødvendig, for da treffer man uansett.

Men det er jo en silliard ting som skal klaffe før et egg treffer en sædcelle, blir befruktet, fester seg skikkelig etc

Når man tenker etter så er det jo egentlig et under at det faktisk blir en baby innimellom :-)

Ta en tur til lege og få en sjekk du.

Lykke til

Skrevet

tusen takk!

Ja det er jo faktisk et under at det i det hele tatt går!!! Får nok ringe legen å høre!

Skrevet

signerer denne..

hadde tro på denne pp, enda flere her inne hadde spåd meg gravid neste mnd.

sluttet på pillene i januar, men ble syk. så har kun hatt el de 2 siste månedene.. kjempekjett, skuffelsen bare skyller inn..

Skrevet

Det er så kjedelig å måtte vente. God helg alle sammen!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...