Gå til innhold

TR har kommet, og velkommen skal hun være:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg fått mensen igjen etter MA'en i august. Har til vanlig en syklus på mellom 28-32 dager. Er i dag 32 dager siden jeg kvitterte fosterrestene (som jeg regner som første blødningsdag). Så hun kom akkurat tidsnok. Glad jeg slapp å vente like lenge som mange andre må etter sa/ma etc, opptil 8uker. Gleder meg til TR drar sin vei, slik at vi kan begynne å prøve!!:D:D:D Jippi!!:D:D:D Aldri vært så glad for mensen før:D Men.. Det er liksom ikke like mye mensen som jeg pleide, men har hørt at TR etter noe slikt, kan variere i mengde og varighet.. Uansett, ønsk meg lykke til med prøvingen!! Jeg ønsker i alle fall masse lykke til til ALLE dere her inne, og at dere får ønsket deres oppfylt!!:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! :) Sjeldent noen blir så glad her inne får å få besøk av tanta;)

Lykke til! Håper spira sitter om ikke lenge!:D

Skrevet

Så flott !!

Både mengde og syklus kan bli litt annerledes etter en abort, så det er deilig at ting er på gang igjen for deg !

Jeg opplevde også en MA da jeg var akkurat like langt som du - men neste syklus satt spirens om et skudd (hun er 6 år nå)

Lykke til !!!! :-)

Skrevet

Så flott da,med meg tok det laaange 6 uker. Venter el igjen egentlig idag,men lurer på om syklusen har forskjøvet seg litt. Når jeg fikk mens ble den litt værre enn den pleide å være og litt lengre. Håper vi får full klaff nå da. Klem

Skrevet

Takk takk folkens!:D

Det klaffer nok for oss alle innen året er over!!:D Krysser fingra for det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...