Gå til innhold

"Medisin mot habituell abort"

Luddes mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmm...Interessant... Det er samme prinsippet som fikk legen min til å gi meg prednisolon igrunnen...Som gjorde immunforsvaret mitt svekket slik at jeg skulle la fosteret bli i magen....

Jeg tror absolutt slik medisin har noe for seg. Blir spennende å følge utviklingen av den :)

Hei,

Jeg nevnte dette til Sverre Bjerke på Riksen, han sa at det var kunn jenter med senaborter som fikk dette. Ihvertfall fra sykehuset sin side.

I November kommer en spesialist på Habituell abort( han er fra Danmark) til Riksen, da skal de spørre han ut om evnt virkning av predisonol, eller hva det heter:) Til oss som mister før uke 12. Så jeg skal inn 1.12 på riksen, så jeg får en oppdatering på hva han dansken kunne annbefale oss.

Jeg skal sende dere oppdateringer etter info møte den 01,12 hvis dere vil høre:)

Jeg mistet 3 ganger på rad uke 6-8... Og fikk prednisolon,crinone og albyl-e 4 gangen... Nå har jeg 4 uker til termin... Håper legene innser at prednisolon virkelig kan hjelpe :) Ikke store dosen,men nok til at ikke livmoren støter fra seg "fremmedlegemet" som vi så gjerne vil beholde....

Tvi tvi og lykke masse til!

Annonse

Hmm. Kanskje det er dette som trengs. Min lege har jo sagt at vi evt skal forsøke med kortisonbehandling (sikkert prednisolon) om jeg mister en 6 gang med Fragmin og Trombyl... Iom at dette ikke har fungert 2 ganger, føles det litt som att jeg vil miste en gang til.

Faktastisk at du har kommet så langt! Jeg syns ikke det er lenge siden du passerte 12 uker. Tiden flyr!

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...