Gå til innhold

pleas svar alle sammen;);)

Anbefalte innlegg

Skrevet

lang tid har det tatt for dere fra dere skulle hatt mensen til testen var positiv? er litt usikker på om det fremdeles er håp for meg at jeg er gravid. 3uker over men testen er negativ enda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på samme måte. Er på dag 37 nå og testene er blendahvite...:( Har egentlig gitt opp at de blir positive denne pp, så jeg venter bare på tanta..

Skrevet

så dritt alså, blir gal av dette her jeg:( er på dag 45 tatt to tester, en for en uke siden og en i dag. venter en uke til hvis ikke mensen har kommet da og tesen fremdeles er negativ stikker jeg en tur til legen å får jeg blodprøve tror jeg;) lurer bare sånn på om noen har opplevd å få positiv test etter så lang tid....?

Skrevet

Du har ikke gått på noe type prevensjon siste tiden da? p-pille, p-stav,p-sprøyte eller minipillen? Da kan jo mensen komme sent :P Fikk selv først mens i går, etter 3 mnd uten! Og ikke gravid.. Sluttet på minipillen i juni..

Hvis ikke må du nesten oppsøske legen.. :)

Lykke til!

Skrevet

stemmer at det er mannen min som har sterilisert seg. men saken er den at det er 2 uker siden han gjorde det. og han er ikke helt steril før etter 2 mnd fikk han beskjed om, da må han levere sånn sædprøve. også har jeg glmt pillen 2ganger før han gjorde det, pluss bat vi nå etter at han gjorde det har hatt ubeskyttet sex. jeg sluttet på pillene for 3 uker siden. men har sluttet før uten at det har hatt noen innvirkning på mensen...

Skrevet

Kjære deg, kroppen er stadig i forandring og desto eldre du blir desto mer forandrer den seg.. Om du ikke har reagert på pilleslutt før så kan du likevel gjøre det nå! 3 uker er jo ikke mye, så om du sluttet da så har du jo så vidt rukket eggeløsning nå. La kroppen roe seg litt, den kommer når den kommer. KAN ta flere mnd.. Dumt at mannen din har sterilisert seg MIDT i prøveperioeden! Men men, får krysse alle fingre og tær da og håpe på det beste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...