Gå til innhold

MME i sverige?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De har også Nan i Sverige, men pass pass! Prisene kan lure deg, for de har mindre pakninger enn i Norge. Det som imidlertid kan være lurt å handle dersom du først er over, er de små boksene med ferdigblandet Nan. De koster 7,80 (SEK) og med dagens kurs (ca 85 NOK = 100 SEK), og med Rema sin pris (10,50 pr boks), så er det et veldig gunstig kjøp. Prisen på disse boksene er hentet fra EuroCash ved grensen, sikkert andre priser i andre butikker.

Pga avgiftspolitikken i Sverige, er det veldig dyrt å kjøpe bleier der, så ikke gjør det!

God tur, og husk å støtte norske bønder og norsk næringsliv - det gjør du best ved å velge norske varer :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140682939-mme-i-sverige/#findComment-140683932
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Som de sier over her finnes det Semper, Nan og Hipp. Det er sikkert forskjellige priser rundt i landet men her i Stockholm koster det på "min" butikk fölgende:

-Nan 2- 109 SEK.

+ drikke klar 6,50 SEK

-Semper 2- 78 SEK (gir mindre ferdigblandet enn nan sin pakke)

+drikke klar 7 SEK

-Mais välling stor pakke som gir 10 liter ferdig välling 138 SEK (ica maxi har dette)

+ liten pakke 20 SEK

+ ferdigblandet på kartong 7,50 SEK.

- God natt havre välling (fra 6mnd) stor pakke som gir 10 liter ferdig välling 138 SEK (ica maxi)

+ lite pakke 25 SEK

+ Ferdig på kartong 8 SEK

Ellers så ligger mat på glass fra 4-11 SEK her.

Det med bleier må jeg si meg litt uening i faktisk. Jeg kjöper liberos (nr 3) multi pack 150 bleier for 129 SEK. Hva andre merker ligger på er ca det samme for multi pack. Skal du bare ha en pk ligger de på rundt 50-60 SEK. ( jeg kan ikke alle prisene på det, har bare kommet til step 3 vi :) )

God tur og lykke til:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140682939-mme-i-sverige/#findComment-140684313
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...