Gå til innhold

Bekkensmerter SÅÅ tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å få bekkensmerter såå tidlig, er bare 5+3 uker? Har vasket huset, og nå har jeg vondt på den ene siden bak i bekkenet. Kan ikke huske at jeg fikk vondt så tidlig sist gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg begynte også veldig tidlig denne gangen.. i uke syv eller no tror jeg... om det er normalt vet jeg ikke ,men det kan skje hvertfall.. utrolig kjipt, men sånn e det.. : ( så du må nok bare være ekstra forsiktig med hva du gjør.. masse lykke til videre...

Skrevet

jeg begynte allerede i uke 3 jeg! Så ikke fortidlig. Men jeg skjønte jo ikke hva det var før i uke 6. da jeg testa positiv på BP. Går en gang i uka hos fysio. er 7 + 4 i dag....

Skrevet

hadde heller ikke bekkenløsning i forrige før de siste ukene.

Skrevet

Dersom man har hatt bekkenløsning tidligere er man visst utsatt for å få det veldig tidlig i neste svangerskap.

Skrevet

bedre enn kvalmen=)

Skrevet

Det er noe ordentlig dritt. Jeg hadde det bare en kort periode forrige gang og så gikk det over, men nå merker jeg at jeg er støl mellom bena gitt. Jeg trener som vanlig og prøver å ignorere det, helt uaktuelt at det skal bli verre for min del. Sånn er det bare!

Skrevet

Jeg har begynt tidligere og tidligere for hvert svangerskap. Denne gangen begynte i smertene i uke 5, men nå i uke 10 klarer jeg enda å holde dem i sjakk.

Skrevet

husmus: ikke ignoner bekkensmerter!! da utsetter du deg for en stoor risiko for å bli kronisk plaget også etter fødsel!! lytt ekstra til kroppens signaler nå- så går det som oftes bra.

lykke til alle sammen som sliter:)

Skrevet

Jeg var veeeeeldig plaget forrige svangerskap, da ble jeg anbefalt å ikke blir gravid igjen før det var gått minst 3 år, da sjansen er stor får at man blir mere og tidligere plaget for hver gang, spesielt hvis svangerskapene er tette. Min sønn er nå 1 år, og jeg er 10 uker på vei. Jeg kjente smertene tidlig, spesielt ved husvask o.l. men med forrige svangerskap friskt i minne er jeg flinkere til å lytte til kroppen min denne gangen.. Smerter er kroppens måte å si i fra at man må ta det litt med ro..

Lykke til alle sammen, bekkenløsning er ikke til å spøke med:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...