Gå til innhold

3uker på overtid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om det er noen her som noen gang har fått negativ graviditets test men som alikevel har vært gravide? hvor lang tid har det ttt fra dere skulle hatt mensen til testen var positiv? 3uker siden jeg skulle hatt mensen, tatt to tester og begge var negative....blir sprø av dette,

med de to første jentene var testene svake positive etter ca 1uke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til frustrasjonen din!

Er selv snart 3 uker over, og neg tester og blodprøve..

Mista for noen mnd siden, så sikkert derfor det har blitt kluss..

Lykke til, håper du får pos svar snart!

Skrevet

uff så kjedelig da, men veit du om du kan være gravid alikevel? selv om de er negative nå? jeg har to jenter fra før av. har et håp om å være gravid nå selv om jeg ikke tror jeg er det. mannen min har sterilisert seg, han syns to holdt, jeg il gjerne ha tre så dette er liksom min siste sjanse til å få et barn til med han. g han syns jo det er greit liksom.... men aner du lang tid det kan ta får testen kan være positiv. har du hørt om noen som har måttet ventet en mnd før testen har vært positiv?

Skrevet

Er nok ikke gravid nå, siden blodprøva var negativ..

Har lest om noen som har gått en mnd over, men det er vel ikke så veldig vanlig..

Kan du ikke ringe legekontoret og be om en blodprøve?

Skrevet

takk for hjelpen... tenkte vente en uke til å se om mensen kommer, da er det 1 md siden jeg skulle hatt den his den ikke kommer til uken. Lykke til da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...