LHHR Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Hvordan merker jeg dette? Er det bare vondt i magen? Hvor vondt? Feber? Får man positiv graviditets test når det er utenfor? Har hatt vondt i magen i over 1 uke, nå. Langt ned i magen men også på høyre side og helt oppe ved navelen. Til tider så vondt at jeg har våknet om natten. Var ikke sånn ved forrige svangerskap, men vet jo at symptomene er forskjellige. IKM idag. Noen som vet?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Hvis du har IKM i dag er det neppe exu du har kjent en uke nå.... Du merker det vanligvis ved uke 5-7 med stoooore smerter i eggstokken. Hadde dette selv i april og jeg skjønte med en gang at det var exu. Krampene kom om morgenen og de var uutholdelige vonde! Egglederen min sprakk også, så det gjorde nok nok verre enn det vanligvis er.... Jeg klarte ikke å sitte, ligge eller stå og å ha rier var ingenting i forhold. Hos meg skjedde det når jeg var 6+1. og smertene var oppe ved blintarmen av den enkle årsak at eggstokken min lå helt der oppe (den falt aldri ned i bekkenet da jeg var foster). Smertene var veldig lokale akkurat der eggstokken lå for min del i alle fall. Kan det være voksesmerter, festesmerter du kjenner da? Synes du kan kontakte legen hvis du er bekymret, for en exu er i alle fall ikke til å spøke med og det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Håper det går bra med deg. Stor klem
<3OSS<3 Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Når jeg hadde exu fikk jeg konstant krampe i venstre side fra ribbena og helt ned i kneet. kjentes som kroppen min spente seg i en kjemperi og jeg låg bare i fosterstilling hele natta. Når jeg endelig tok mot til meg og sto opp for å se meg i speilet var jeg helt grå i ansiktet og blå på leppene, da egglederen hadde sprukket og jeg hadde indre blødninger. På sykehuset skjønte de med en gang hva som hadde skjedd og jeg hadde veldig nedsatt allmentillstand. Svettet, skalv, var kvalm og slapp. Og tro meg... Disse smertene kan man ikke ta feil av, i alle fall ikke hvis det går så langt. Men er helt enig i at du bør ta kontakt med lege hvis du er bekymret. Det er absolutt bedre å gå en gang for mye enn en gang for lite og det er ikke sundt å gå rundt og bekymre seg. Lykke til tuppa Holder en knapp på at det går bra.
LHHR Skrevet 18. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2009 Tusen takk damer! Tar en test idag, og kontakter fastlegen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå