meg28 Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 har 2 barn fra før, og merket "lusa på gangen" lenge før ikm.. tok test i dag, og den viste raskt 2 streker.. den som ikke er kontrollstreken er litt uklar, men uten tvil lilla som den andre. har hørt om skyggestreker, og er vandt til mer tydelig strek enn dette, så lurer nå på om det KAN være en "skyggestrek", altså neg?? men med tanken på kvalmen, halsbrann, vond korsrygg, forandret smak og lukte-sans, hyppig tissing, manglende mens++++, så e det vel ikke ulogisk om den er positiv? shit, har lettere noia her nå, burde jeg kjøpe en test til? på forhånd takk for svar:)
Reflexia Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 oiii! for meg høres det ut som om du er gravid=) sies jo at en strek er en strek...og testene måler jo etter hcg,og det har man vel bare i kroppen om man er gravid.. lykke til... jeg ville tatt en test til om ett par dager bare for å være helt sikker...
meg28 Skrevet 19. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2009 hei:) var qr som viste positiv. tok en cb i dag, og den var negativ.. antar at qr viste feil, for det skal vel ikke ha noe å si hvilken test man tar?
M ♥ ♂-2010 Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Kjøp en test til, og legg gjerne ut bilde her, så vi kan hjelpe deg å tolke!
meg28 Skrevet 19. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2009 har ikke noe å tape på en test til, formen er jo like mye på bærtur enda.. men: bør jeg da kjøpe cb eller qr?? da jeg kjøpte cb, viste jeg de på apoteket qr-testen, for jeg synes den var svak. de sa da at den IKKE var svak i forhold til andre de hadde sett før, og at den helt klart var positiv. meeeeeeeeeen, blir jo forvirra når cb viser neg da.. skal uansett til legen på mandag, for jeg fikk en "klump" (stor) i brystet for 1 uke sia ca, som jeg vil sjekke.. antar legen kan gi meg et klart svar:)
♥Madame_Mim♥ Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 Ville ha kjøpt den digitale testen jeg!! Da slipper du å tolke streker da står det enten gravid eller ikke gravid!!! Jeg hadde to tydelige streker når jeg testet, men klarte ikke å tro på det før jeg fikk det skrevet svart på hvitt
meg28 Skrevet 19. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2009 kansje like lurt det ja:) får se om jeg orker å stikke til apoteket i dag, er sååååååå trøtt... (sov masse på dagtid i går, sovnet 24 om natta og sov jaggu til over 11 i dag!) hva som enn "feiler" meg, så virker det inn på adhdèn hvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå