Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 ...trur bare det e eg som e fryktelig uheldig for tia... Ikkje ein test eg tar utenom et par sånn billigstrimler blir jo positive. Får skyggestreker på detmeste, men som eg har sagt...det kan vel være noe med tisset mitt da...sterk farge kanskje Nei men altså...har fått to positive tester tror eg...svake, men sånne at eg ikkje e i tvil om at det e ein rosa strek da..og dette e kun med billigstrimler...sitte her med ein fra rfsu, og den e neg..bare sånn..skyggestrek igjen... Har sånne ulstrasensitive som reagerer fra 10 mIu, og testa en i vann! Jammen skyggestrek der og jo?! Hehe...huff... ....så...optimismen min synker for hver time som går egentlig... Men!! Eg skjønne ikkje kor dei positive testene sko komme fra!!!! Nok nå, syns eg. Kan eg ikkje bare få mensen å bli ferdig med det da!??! Sleppe eg å tenke på det mer...innbille meg symptomer for sikkerhetsskyld... Jadaaa..eg ska te lege..bestille time i dag. Han har vært på jakt...dumme legen...sko vært der i dag..HELST I GÅR! Sukk..... Prøve å la vær å se enden på detta....for det vil eg ikkje vita...neppe en positiv opplevelse.. Urk...mitt klageinnlegg for dagen......
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Håper virkelig legen kan finne utav hva som skjer med kroppen din. Skjønner virkelig godt frustrasjonen din. Det jeg synes er merkelig er alle de svake testene, så tror det er viktig at du får tatt deg en sjekk. Lykke til og stoor klem fra meg til deg.
-68mamma Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Hei Drømme. Uff, som du styrer da, lille venn :-) Når var det egentlig du skulle hatt mensen, har du gått langt over ? Da skjønner jeg at du er frustrert altså. Jeg trodde du holdt på denne testinga i tide og utide :-) fordi du likte spenningen. Men det er jo ikke kjekt hvis du ha en anelse om at du kanskje er gravid på tross av negative tester. Blir kjekt å komme til legen da og få sjekket hvorfor mensen ikke kommer. Sikkert lurt for deg å ligge unna de billigstrimlene og de ultrasensitive testene som tilogmed blir positive i vann (!) så du slipper å bli så lei deg. Kjøp heller sånne ja/nei-tester - så får hodet ditt slappet av litt. Ikke godt for babylagingen å bli for stresset, vet du :-) Ønsker deg masse lykke til da - håper du snart er gravid.
sommerbaby! Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 jeg har også fått en positivt test, de som reagerer på 10/u. fikk den i april, trodde jo jeg var gravid. noen dager senere kom mensen så min erfaring er at man ikke kan stole helt på de testene..
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2009 dei på 10 får eg bare skyggestreker på. Heile gjengen. ...det e da de vanlige strimlene på 25 eg har fått pos. på et par ganger...men negativ og da så...skjønner lite...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 dette er ikke for å være slem men jeg tror ikke du er gravid nå.. jeg tror du rett å slett har vært litt uheldig og fått kratige skyggestreker og at du legger litt for mye tid inn i å tyde tester... tromeg jeg har vært der selv.. mitt råd er å roe ned testinga å slappe av i kroppen sånn at syklussen din får kommet seg igjenn... mange klemmer
Ragnis Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 Hei Drømme! Skal ikke uttale meg om de testene, for jeg har lite erfaring med de, pleier bare å ta en vanlig test dagen før ikm, og den har hittil bare blitt negativ. Nok om det. Har fulgt med på ting du har skrevet tidligere, og er det ikke sånn at du sluttet med piller for mindre enn et år siden? Jeg har altså flere venninner som brukte ca ett år + for å komme i rytme igjen etter at de hadde sluttet på pilla. Det tar bare tid for å få orden på systemet. Og de var tidlig i 20åra, men hadde tatt piller i årevis. Etter 12-13 mnd ble de begge gravide, og når de skulle få nr 2 ble de gravid uten prob. Man sier jo at hvis du har tatt piller lenge kan man bruke 2 år før man trenger hjelp, liksom. Så ikke mist troen!! Jeg er sikker på at det ordner seg snart:) Men gå til legen, så klart. Hvis man får henvisning fra fastlegen så koster det bare 200 hos gyn med ul, ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå