Solsol Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Noen som har hatt åpen tapp en uke før ikm? Mener på jeg hadde el forrige uke, hadde el smerter mener jeg...sjekket ikke tappen da. For et par dager siden sjekket jeg tappen og jeg synes nesten den kjentes litt åpen ut og litt avlang på et vis. Kanskje jeg har el nå jeg da..... Noen som har opplevd dette?? Takker for mange svar
Millies Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Jeg har også testet tappen nå og da denne syklusen og den kjennes ofte åpen ut og avlang. Så jeg skjønner meg ikke på dette her;) Men sjekk inne på pernille.info. Der beskriver de den... Lykke til!
Eurecaღmed spireღ Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 hei, jeg opplever det samme som deg! Hadde eggløsning mandag helt sikkert! stikkinger, tappen var helt tydelig eggløsning sammen med utfloden som var helt tydelig. har testet tappen hver dag etter dette hvor jeg har opplevd den helt lukket, og så i dag som du sier, litt åpen og avlang...Nå forstår jeg ingenting... Har babycomp, men den forstår ingenting for tiden, da jeg har hatt SA... Den leser jo mitt forrige svangerskap som en laaaaang syklys, og mener eggløsning kommer laaaangt frem i tid.... frustrerende dette her!
Solsol Skrevet 18. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2009 Rare greier altså... Har lest litt inne på der men fant ikke no om akkurat det....hmm Flere som kanskje vet??
Solsol Skrevet 18. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2009 Så godt å høre det er flere som opplever dette...så slipper jeg å tenke at det er bare jeg som begynner å bli sprø hehe Har ikke kjent på tappen i dag men senest i går kveld var den litt avlang på et vis og litt åpen ..... Må gjerne få oppdateringer fra dere:)
Eurecaღmed spireღ Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 har du født før? Jeg kjente igjen på min, den er litt lenger oppe, føles myk og fuktig, men den føltes ikke åpen nå...? Når man har født før, vil det være et hull, selv når den er lukket. Når jeg hadde el, var den helt tydelig åpen, ingen tvil. tror min er lukket nå, men er ny i å kjenne på denne tappen så..
Solsol Skrevet 18. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. september 2009 Jo jeg har født to ganger før. Den ligger slik at jeg når helt greit på et vis. Synes også den føltes ganske myk ut. Har kjent en del på den men ikke så mye at jeg vet når den egentlig er lukket osv. Har en liten bok jeg skriver.,litt ned i. sist jeg hadde el virker det ut som at den kanskje var likkens. Men sist nå så tror jeg at jeg hadde en sa da jeg testet så å si positiv bare dager før jeg begynte å blø. Kanskjen det egentlig var en gravid tapp da :) Hehe lov å håpe, tror nesten jeg må ta en tur på badet hihi
Solsol Skrevet 18. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. september 2009 Tror den egentlig er ganske samme som i går kveld.... Hvor "stort" er hullet ca når man har født før om man kan sammenligne det med noe????????
Eurecaღmed spireღ Skrevet 18. september 2009 #9 Skrevet 18. september 2009 Når jeg tror jeg hadde el, virket det nesten som jeg kunne fått flere fingre inni, det kjentes veldig stor og åpent ut. Nå må jeg liksom ta litt for å kjenne hullet, og mye mindre enn tuppen på en pekefinger... Tror jeg skal begynne å bli kjent med denne tappen, kan være et godt hjelpemiddel tror jeg.
Solsol Skrevet 18. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 18. september 2009 Hmm sier du det altså...jeg tror ikke jeg har kommet til å fått mere enn tuppen av en finger kanskje...(flau) Synes det er litt småskummelt oppi der ...nesten som jeg får litt små murringer like etter jeg har rørt på tappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå