Gå til innhold

Tone 77, Bergen, hvordan går det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Koselig at du spør

Nei ingen baby enda..

Men i dag har jeg vært på overt,overtidskontroll nr 5,hun som tok imot meg var helt sjokka over at jeg hadde vært der 5 ganger, følte egentlig meg litt brydd..

Men i dag er jeg blitt satt igang.

Balong, da jeg ikke var moden nok for andre varianter. Så her ligger jeg hjemme på sofaen og har balong fest (ikke akkurat nei)

Jeg blir innlagt uansett i morgen i halv ti tiden. Da blir det enten å ta vannet eller å få tabletter..

Dette var litt mer styr enn sist gang, men jeg vet at alt er ferdig innen tirsdag. Litt trøst i det...

Tenkte å ta med pc på sykehuset, så er vel på nett nå og da....

hva med deg da? skal du til kontroll??

ps ikke spes kult å ligge med kateter, men det gjør i det minste ikke så vondt

hilsen tone

måtte jo inn her for å se hvordan det går med deg tone, bra at du endelig har fått en start på ting, selv om kropen din ikke gjør det selv:) lykke til og tvitvi:) Snart har du babyen i armene dine:) da er vel du på kk samtidig som kirsty, hun ligger fortsatt på føden:) infeksjon i ks, så vet ikke hvor lenge hun blir der, da har dere selskap med hverandre:)

Annonse

Hei tone

så flott at ting begynner å skje med deg, selv om det er med litt hjelp... Jeg har selv 6 dager til termin i dag men føler meg passe rolig, har jo innsett av å følge med her inne at ikke alle som føder rundt termin nei...så det er bare å smøre seg med tålmodighet! Og ja, om du ser kristy på føden så må du hilse så mye til henne!

Og toppris, så at dere hadde vært til kiropraktor med lille tobias, håper at det har hjulpet magen hans!

Ønsker dere alle alt vel og håper vi med tid og stunder ses på treff, MED babyer ;-)

Håper du finner nett på kk tone for spennende å se hvordan det går med deg... Er det foresten områder på kk med trådløst nett?! Hm...det hadde jo vært kjekt...selv om sjangsen for at man har annet å gjøre på en å ligge å surfe sikkert er stor...hehe ;-)

Hilsen Marianne

hei marianne

Jeg har ikke spurt selv, men det satt noen å surfet på nett når jeg var på en kontroll, så jeg håper det er over alt

Toppris: lurer også på hvordan det gikk hos kiropraktoren....

ellers lykke til jenter

Den typen ballongfest hørtes ikke særlig festlig ut nei! Håper ting går kjapt når det først setter igang, så det ikke blir ekstra belastning med lang fødsel. Krysser fingrene for deg :)

Har vært på kontroll, og "desverre" (?) så var alt så bra inni magen at de ville se ann enda frem til søndag for å se om ting satte igang av seg selv. Så sitter her da, uten så mye som en kynner som vitner om noen fødselstart. MEN, jeg rakk premieren av den nye Stieg Larsson filmen på kino idag da! Aldri så kjipt at det ikke er godt for noe.

Selv om jeg må ærlig inrømme at jeg var dritnervøs for at vannet skulle gå på kinoen. Det hadde vært rimelig pinlig, men det gikk heldigvis bra.

Lykke, lykke til så mye i morgen. Håper alt går veldig bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...