Gå til innhold

Fortsatt ingen modne egg.....

grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi vært til ul igjenn og i dag fikk vi samme beskjeden som på mandag.. det er noe tegn til modning så kankje at vi har fått modne egg til mandag? har et par eggfolikkler som er ca 10-12 mm og for at de skal være modne må de opp på 18-20 mm-- så vi får bare vente og se.. er ikke super opptimistisk for vi fikk jo denne beskjeden på onsdag også men da vi kom på ul onsdag var d jo ingenting alikevell....

men mannen min er opptimistisk og gleder seg til mandag..

skal forresten på tur med jobben hans til Riga på torsdagskvelden noe jeg gleder meg veldig til. hotellet har ordnet med barneseng og alt er lagt opp til at vi skal kunne kose oss hele familien <3 datra til den ene kolegaen hans som er 15 skal være med å passe på lillesøsteren sin og gullgutten vår den ene kvelden så vi får dratt ut og spist alle vi voksne det blir kos...

ja å så vant jo jeg 1000kr i gavekor hos meny for en ukes tid siden og da har snille mannen min sagt at siden jeg putter 1000kr ekstra i matbudsjettet så skal han puttet 1000kr på en spa konto sånn at jeg kan unne meg spa når vi kommer til Riga for d synes han jeg har fortjent <3 snille snille mannen min <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

usj så kjedelig da Grysom!

Du trøster meg litt og jeg trøster deg litt:) Det er jo fortsatt muligheter da.... Prøv å forkuser på den deliige turen dere skal ha til Riga og nyt hverandre og ikke tenke for mye på om det blir EL av det (vet det er veeeldig lett å si) og så ser du på mandag hvordan det går.

Krysser fingrene for deg nå jeg:)

Stooor klem

Skrevet

Hei Grysom. Signerer Maddemor her. Håper og krysser fingre for modne egg på mandag. Denne turen fortjener du virkelig. Kos dere skikkelig sammen. Masse klemmer.

Skrevet

Jeg også håper, dobbel signere og håper virkelig eggene forstår sitt eget beste og modnes i løpet av helgen!!!!!

Mange klemmer fra meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...