Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #1 Del Skrevet 18. september 2009 Vet det er veldig tidlig enda,men når begynner dere og bruke det. Husker ikke når jeg begynte og bruke det sist ,men på slutten fikk jeg det nesten ikke på SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ STOOOOOOOOOOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mia 180510 Skrevet 1. oktober 2009 #2 Del Skrevet 1. oktober 2009 Bilbelte ska du ALLTID använda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ciccibullen Skrevet 1. oktober 2009 #3 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ja, bilbälte ska man väl ALLTID använda! Varför ska man bara använda det när man är gravid??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #4 Del Skrevet 1. oktober 2009 anonym mener gravid bilbelte :-) husker ikke når jeg begynte og bruke det sist, men tenker nå magen begynner og vokse skaffer jeg meg ett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torjus og Lones mamma Skrevet 2. oktober 2009 #5 Del Skrevet 2. oktober 2009 På beltet mener jeg det står fra ca to mnd, men jeg har også lest at man kan bruke det helt fra starten. Jeg er 8+6, og tror jeg skal finne det fram snart. Syntes det var behagelig å bruke sist jeg var gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyC79 Skrevet 2. oktober 2009 #6 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har begynt å bruke det! =) Begynte veldig tidlig denne gangen (trodde jeg var lenger på vei). Veldig behagelig! =) Nesten så man skulle brukt det hele tiden, med eller uten barnimagen =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luthien1 Skrevet 2. oktober 2009 #7 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hele poenget er vel at dette skal hindre abort ved en ev. ulykke, så dette burde vi vel egentlig begynne å bruke rundt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå