vib83 Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Noen som har tips til hva jeg kan ha i hjemmelaget potetmos? Har så klart i potet (hehe), men noen andre ingredienser barna deres syns er godt?=)
CMH Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Kan jo ha litt gulrot oppi og? Kanskje litt skinkebiter eller noe.. Min har aldri vært noe særlig glad i hjemmelaga mat egentlig.
Gjest Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Mais? Datteren min er veldig glad i Hipp-middagslasset med potet og mais.. Det er sikkert godt som hjemmelaget også. Sikkert enda bedre til og med
Itsrejk Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Gulrot og brokkoli. Gjerne litt olje og kanskje en smørklatt for smakens skyld. Friske urter kan du jo også bruke.
Gjest Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Mmmm, det hørtes godt ut! Til uka skal jeg og prøve meg på hjemmelaget babymat, og da må det eksperimenteres litt Forresten, så på GodMorgenNorge at hun kokken anbefalte usaltet smør til babymaten. Får man kjøpt dette på vanlige butikker (rema osv) eller...? Og oljen? er det greit med rapsolje? den skal jo være sunn? uff, føler jeg tar over tråden til HI her..:S Beklager!
vib83 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2009 Takk for tips=) Ang olje: Jeg bruker olje i grøten til minstemann fordi han spiser lite og har hatt litt liten vektøkning, men har funnet ut at solsikkeolje er best fordi den er nesten smakløs! Kan bli litt kvalmende hvis maten smaker veldig olje (noe det gjør av de fleste andre oljene)...=) Og ja, man får usaltet smør i de fleste matbutikker... Tror det er uten melk og jeg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå