Gå til innhold

Skal...Skal ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Jenter!!!

Lurer litt på om når jeg kan begynne å ta en gr-test?

Hadde en MA for litt over fire uker siden og om en regner den bitte lille blødningen (et par flekker i bindet) jeg hadde etter inngrepet som TR så skulle jeg ha hatt TR på besøk nå. Operasjonen var vellykket og vi fikk ingen restriksjoner på å ikke prøve igjen med en gang fra gynekologen.

Til vanlig så bruker jeg ikke å ha noe sterke symptomer på at TR kommer, men litt ubehag når hun er på besøk.

Nå så føles det ut som jeg er gravid (om det da ikke er innbildning). En følelse jeg har kjent to ganger tidligere og har da testet positivt en dag over IKM.

Symptomene på graviditeten nå sist forsvant med en gang etter inngrepet.

Vet ikke når EL var denne perioden pga at jeg bruker ikke teste etter EL, men jeg vet at sjansene for at vi traff evnt. EL-dagen er der, for jeg og min mann har hatt sex minst annenhverdag etter inngrepet.

Har tatt to gr-tester i hele mitt liv og de har vært positive....er nok redd for å oppleve en negativ...

Så skal jeg vente litt til med å teste, eller bare hoppe i det...???

Er det for tidlig å teste positivt nå etter en MA???

Ble dessverre litt langt innlegg, men håper at noen har erfaring eller opplysniger å komme med...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hopp i det, du, cecc! Tror ikke det er noe i veien for å bli fort gravid igjen, har hørt det er ganske vanlig. Lykke til!

Ps. Er ikke krise hvis du får en negativ test heller, kan fortsatt være gravid, eller bli det snart.

Skrevet

Takk for svar SVB :)

Ja, jeg tror faktisk jeg tar en test i løpe av helgen. Spennende...;)

Lykke til, til deg også.

Skrevet

Hopp!! hehe

Ta en test i morgen tidlig :)

*lykke til*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...