Elinlita Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Jeg har da gått hjemme i en månede nå, da jeg er gravid og får svangerskapspenger pga risikofylt arbeid. Jeg kjeder meg noe helt utrolig her jeg går, så jeg lurer på om det er noen som kanskje kan tipse meg om en hobby som jeg kanskje kunne fylle litt tid med
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 SCRAPPING! Perfekt hobby for de fleste.
Mammaioktober Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Hehe! Jeg er en strikkegærning Strikker masse babyting. Er koselig
LinnisR83 Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Strikke og sy! Bake, og lage nye matretter Selv sydde jeg klær og tepper. Og nye puter til sofaen. Dro på keramikk kurs i byen noen dager og, men ble så slitsomt med den magen til slutt. Male ble det mye av. Skreiv også en liten bok, der jeg la inn alle detaljer og scrapbooket for hver uke av svangerskapet. Er veldig over middels intressert i Interiør, så det ble mye tegninger og arkitekt tegninger der jeg klippet og limte inn møbler osv fra forskjellige kataloger. Uten om dette, gikk det også endel tid til Nintendo WII spill og Xbox Hehehe. Blir aldri for voksen til det Håper du finner din "greie". Lykke til
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 bridge og poker - mest på nett.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 Bridge og poker, mest på nett.
Ranveig R Skrevet 17. september 2009 #8 Skrevet 17. september 2009 Eg er litt tradisjonell husmor i hobbyane mine; strikking, hekling, sying, baking ) Bak bollar og rundstykker - fyll opp fryseboksen med mat som kan vere godt å ha når babyen er fødd. Lag middagar og frys ned i passelege porsjonar. Ellers kan du alltdis ordne med alt mulig til babyen; klede (igjen - strikke? Hekle? Sy?), male/dekorere seng/vogge? Scrapping er ikkje for ALLE, men mange synest det er kjekt. Kva med å kome/holde seg i form til fødselen? Gå turar, tren yoga eller pilates (Wii fit er supert!).
Gjest eelis+guttespire *høygravid* Skrevet 17. september 2009 #9 Skrevet 17. september 2009 Jeg har vært sykemeldt siden uke 16, er nå i uke 35+4. Jeg har heklet MASSE. Jeg har også dedikert mye av fritiden min til å fornye leiligheta og finne smarte løsninger for oppbevaring, av alle ting. Også har jeg gjort husarbeid :-) Leiligheta mi ser så flott ut som den aldri har gjort før! Ellers er det mange fine tv-serier der ute ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #10 Skrevet 18. september 2009 Jeg tegner, mest med tusj. Maler, lager figurer av leire, syr, strikker (kun noen få ting siden jeg ikke hat tolmodighet til å strikke noe som tar lang tid, eller jeg ikke kan legge fra meg og glemme enstund) Gubben har begynt å slipe stein, det ser veldig morro ut. Men større sangs for at jeg kommer til å skjære ut i tre. husker det var så gøy på sløyden, så man skal ikke se bortifra at jeg finner meg en vedkubbe og leker Emil snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå