Ccathrine Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Igår kom jeg meg til lege etter å hatt sterke smerter som kommer og går. Kjennest ut som noen står å stikker meg i venstre eggstokk. Så legen tok en GU og sa at livmorstappen (er det det det heter?) hadde en blå/lilla farge slik som den skal ha, og at det fantest ikke tegn til spontan abort så det skulle jeg ikke bekymre meg for, og livmoren kjentes helt grei ut, men han kjente at jeg har veske oppsamling borte hos venstre eggstokk og sendte henvendelse til Medi3 i ålesund med misstanke om graviditet utenfor livmoren. Han bede meg om å gå hjem og ikke bekymre meg. Jeg fortalte dette til samboeren min og han eksploderte for medi3 har ikke ledig time før oktober men skulle prøve å få meg tidligere inn når de mottok henvendelsen ifra legen min. Siden samboeren eksploderte sånn og forlangte at jeg skulle komme meg til UL fortern en F kontaktet jeg legekontore på Averøy hvor jeg vet de har UL på kontore. Og jo da, der har jeg time i morgen:) Så jeg krysser fingrene og samboeren sitter forbannet i Stavanger over at han ikke får være med meg til legen i morgen pga jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå