Gå til innhold

Litt detaljert spm om mensen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere fikk den tilbake; blødde dere mer eller mindre? Og hvor mange perioder gikk det evt. før det stabiliserte seg til det normale hos dere?

Har mensen nå for 2. gang etter at jeg fikk den tilbake, og blør fortsatt kjempe mye, den varte lenge sist, og tydeligvis nå :( 6 dager.

Kom akkurat på rett dato da, eller med 30 dager mellom, så virker jo som det ikke er noe tull med syklusen da. Men liksom... før var det alltid 28 dager hos meg, såpass lite at det alltid har holdt med blå OB og har alltid bare vart i 4 dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå har jeg ikke fått mensen igjen denne gangen, men husker at med første så var den første mensen helt grusom. blødde vanvittig mye i en uke, og var glad for at en venninne hadde fortalt meg at dette skjedde henne også!

vet ikke hvordan mensen ville utartet seg videre, da jeg begynnte på minipille og blødde konstant i 6 uker!!

da jeg mistet i ma i uke 12, brukte kroppen et par sykluser før alt var normalt igjen(og det er jo så og si det samme som etter fødsel...).legen sa det ofte var litt tykke slimhinner igjen, og man kunne blø mer enn vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...