Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Noen som har pcos og prøvd Clearblue Fertilitetsmonitor ???????
LM73 Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Kjøpt den og fikk utslag og det stemte, men ble ikke gravid da, men den funka!
lillepussekatt Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 jeg har akkurat kjøpt den. skal på første pergotimekur om ikke så lenge og er nå veldig forvirra. kan noen forklare meg hvordan det hele med m knappen funker? er VELDIG forvirret... hvis jeg aldri har brukt hele greia før og jeg får mensen på dagen, la oss si om ettermiddagen, må jeg da trykke knappen neste morgen (siden jeg skal teste meg om morgenen og skal sette i gang intervall på et bra tidspunkt) og stille det på dag 1 eller er det da dag 2 siden jeg allerede har begynt å blø?
stasimor0603 Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 hei hei:-) gikk på pergo i fjør på våren og tok clearblue samt med blodprøver hos legen ,men det som skjedde at testen visste negativt heletiden ( brukte 2 pk etter hverandre ) men blodprøve visste at jeg hadde eggeløsning. Men det er verdt å prøve synes jeg. Lykke til
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Har brukt den begge ganger jeg har prøvd å bli gravid, og det har virkelig funka!! Blitt gravid etter at det stod el-tegnet i displayet. Første gang gikk det to måneder og uten pergo. Denne gangen gikk det 5 måneder og 1 dobbelpergokur. Og til deg som lurer når du skal trykke m knappen! Les bruksanvisningen, der er det veldig bra forklart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå