Gjest Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 hei! dette er mitt første innlegg her inne siden 2006. er innom innimellom å leser og følger med;) nå har prøvingen på nr 3 begynnt..må si jeg beg å bli lei og frustrert..gikk så enkelt og greit med de to første så jeg tenkte at dette skulle gå like greit...men slik skal det ikke gå.. 9pp nå mensen er for første gang forsinket etter jeg sluttet på pillen, ømme pupper, murring og ingen spotting før ikm! (rett innpå bim for å sammenligne med dere andre *flau*)... jippi tenker jeg...men nei..snart 1 uke siden ikm og negativ test..( testet på ikm) tør ikke teste på nytt ennå..de fleste symptomene forsvant m den negative testen..(var nok innbillte) nå vil jeg bare at tante rød skal dukke opp så jeg kan begynne neste pp!! sukk... beklager sytingen, men måtte bare slippe ut et sukk.... lykke til jenter! håper vi snart får stor mage vi og:)
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Testet du forrige/sist gang på IKM? Kan jo være det var for tidlig å teste da da, kjære deg. Om du fortsatt ikke har mens så bør du vel ta deg en test? :-) HCG stiger mye bare på en dag, og tenk da hvor mye den har steget på ei uke. Ville ikke gitt opp håpet før du tester en gang til Prøv en til, det skader ikke! Fikk selv tanta idag, så det blir første normale mens siden pilleslutt i juni. Så da bliur det 2pp, noe som er helt gret.Nå er i hvertfall pilla ute av kroppen, så jeg kan prøve for fullt! Men kjære, ta EN test til før du sukker ) Kan hende du ikke har noe å deppe for! Stooor klem
Gjest Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 hei:) testet tidlig på de to andre(flere dager før ikm),så det at jeg kan produsere sent hcg som jeg har lest noen kan gjøre, er jeg i tvil på, skal teste igjen til helgen,men intuisjonen min har gått fra å være sikker på at jeg er gravid til sikker på at jeg ikke er gravid....mulig jeg har hatt en forsinket el og dermed bommet på tidspunktene, er ikke lett dette her..trodde eg kunne dette nå..he he..men de skal vel ikke være like lett. lykke til med denne pp! blir spennende å se om det blir en liten på deg nå når pillen er ute av systemet:) takker for klemmen og klemmer tilbake!
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 ok, kan jo hende at det har forandret seg da? Håper det og at du sitter med en spire ) Vi blir en stoor gjeng med kul på magen i løpet av oktober, det er jeg sikker på! Håper vi får det til før jul i hvertfall, alle sammen Sjansen for å bli gravid er vel større nå ja, når piller er ute av systemet, ja. Så blir nok myyye venting før neste ikm .p Krysser alt jeg kan for oss alle! Og skriv ei oppdatering om det blir testing da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå