Gå til innhold

Nå er valget endelig tatt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi avbryter alt sammen,og i dag ringte jeg til Riksen og sa opp plassen min.Hadde fått tildelt plass i okt/nov,men etter en laaaaang tenkepause så stopper vi nå.Og jeg er i grunn bare letta:)

Vi har ei nydelig datter på snart 6 år og vi koser oss kjempe masse med henne og siden de 2 andre svangerskapene mine har vært så problematiske så dropper vi dette ivf forsøket nå.

Jeg orker ikke mere og diabetesen min er ikke helt under kontroll om dagen og diverse,så nå stopper vi her.Livet handler jo ikke bare om og få seg 2 barn også er alle lykkelige.

Jeg er lykkelig med ett barn og nå ser jeg faktisk bare fremover og jeg skal nyte fredfulle netter,rolige kvelder og koselige vinkvelder med venner!!Skal selge unna alt utstyr(kjøpte alt nytt i 07 og ikke brukt)også kan vi 3 ta oss en velfortjent sydentur:))))

Mitt motto har alltid vært:Du skal ikke gråte over det du ikke fikk,men glede deg over det du allerede har!!

Så med disse ord,vil jeg takke for meg,og ønsker dere alle sammen masse lykke til og håper det går bra for dere alle:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow det var litt av en avgjørelse dere har tatt!

Motto ditt er veldig bra! Kos dere masse med jenta deres! =)

Skrevet

Du er ei beundringsverdig kvinne, mollemor-79! Ligger mye styrke bak valget du har tatt!! Masse masse lykke til fremover, og kose deg masse med mann og datter!!

God tur når sydenturen kommer!!!

:)

Skrevet

Sender deg en stor varm klem, så flott at dere har landet på en avgjørelse som er riktig for dere. Kos dere med hverandre og jenta deres. Klem J

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...