Gå til innhold

Nå er valget endelig tatt.

Anbefalte innlegg

Vi avbryter alt sammen,og i dag ringte jeg til Riksen og sa opp plassen min.Hadde fått tildelt plass i okt/nov,men etter en laaaaang tenkepause så stopper vi nå.Og jeg er i grunn bare letta:)

Vi har ei nydelig datter på snart 6 år og vi koser oss kjempe masse med henne og siden de 2 andre svangerskapene mine har vært så problematiske så dropper vi dette ivf forsøket nå.

Jeg orker ikke mere og diabetesen min er ikke helt under kontroll om dagen og diverse,så nå stopper vi her.Livet handler jo ikke bare om og få seg 2 barn også er alle lykkelige.

Jeg er lykkelig med ett barn og nå ser jeg faktisk bare fremover og jeg skal nyte fredfulle netter,rolige kvelder og koselige vinkvelder med venner!!Skal selge unna alt utstyr(kjøpte alt nytt i 07 og ikke brukt)også kan vi 3 ta oss en velfortjent sydentur:))))

Mitt motto har alltid vært:Du skal ikke gråte over det du ikke fikk,men glede deg over det du allerede har!!

Så med disse ord,vil jeg takke for meg,og ønsker dere alle sammen masse lykke til og håper det går bra for dere alle:))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140680657-n%C3%A5-er-valget-endelig-tatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei mollemor:)

Det står virkelig respekt av valget og avgjørelsen deres. Høres ut som dette er det helt rette for dere. Ble litt rørt da jeg leste innlegget ditt faktisk.....

Lykke til videre alle 3:)

Gratulerer med beslutningen dere har fattet - jeg tror dette var et klokt valg. Som du sier, lykke er ikke synonymt med 2 barn...

Kos deg med familien din og nyt sydenturen :) :) :)

PS! Flott motto du har :)

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg kunne formelig lese på innlegget ditt at dette var det rette valget for deg :-)

Det oste av glede og optimisme!

Det er sant at livet ikke bare handler om å få 2 barn. Vi har også bestemt oss for at de 3 forsøkene vi får i det offentlige nå er max. Livet til den første skal ikke gå på bekostning av å prøve å få et søsken er min mening :-)

Jeg vil bare ønske dere lykke til i fremtiden.

Gratulerer med viktig beslutning! :)

Mannen min og jeg venter barn til neste år. Men vi er også godkjente fosterforeldre og kommer etter all sansynlighet til å ta i mot minst ett barn som trenger en varm og trygg familie å vokse opp i.

Hvis dere har lyst til å hjelpe en annen familie som ikke klarer å ta vare på sitt eget barn og som trenger litt hjelp, og dere samtidig har lyst på "flere barn i huset", kan kanskje det å få et fosterbarn være noe for akkurat dere? http://www.fosterhjem.no/ her kan dere lese mere.

Hvis du googler litt, finner du masse nyttig og fin info om fosterbarn!

Lykke til uansett!

:)

Annonse

Takk for et fint innlegg, Mollemor.

Det høres så riktig, så riktig ut. Hvor mye tid og krefter skal man egentlig bruke på å få nr 2. Og hvor viktig er det ikke å nyte det barnet man allerede har vært så heldig og få. Innlegget ditt fikk i gang tankeprosesser hos meg.

Masse lykke til videre, og kosdere masse alle tre :-)

Hva mer kan jeg si enn gratulerer med valget. for det må være en lettelse å gå videre også. Lykke til og nyt livet. det har vært koselig å "bli kjent" med deg her inne og kampene sammen.

klem

Takk for mange fine svar:))

Nå er jeg 100% sikker på at valget våres er det riktige.For noen dager siden spurte jeg datteren min rett ut om hun ville ha søsken,og jeg forventet at hun selvfølgelig skulle svare ja,men i stedet så så hun meg inn i øynene også sa hun:nei mamma det blir så mye styr!!

Hun husker så altfor godt da jeg mistet babyen min i 07 og det var så smertefult for oss alle og datteren våres ser på bildene den dag i dag og på en måte "savner"lille skatten våres som vi kalte henne.

Også avslutter hun med å si til meg:du mamma?Er du ikke glad for at du har meg da?Jo selvfølgelig er jeg jo det!!Det er jo nettopp det at jeg jeg er så glad for at jeg var så heldig å få henne:))

Vi koser oss så veldig sammen,bare ho og jeg.Vi shopper sammen,drar på svømminga,turninga,går tur med hunden,sykler,lager middag sammen,ser på tv sammen og hva mer kan man ønske seg??

Vi har det så fint akkurat sånn vi har det nå,så det er lykken for meg:))

Så i tiden som kommer skal jeg bare se fremover og nyte livet og de mulighetene som ligger åpne for vår føtter og jeg gleder meg til fortsettelsen!!

det står så ufattelig stor respekt av den avgjørelsen...ble rørt jeg også når jeg leste innlegget ditt..

det hørtes som sagt veldig riktig ut for dere og det å være 100 %sikker på det må være en enorm lettelse...

koooos dere masse på tur:)) jeg for min del bøyer meg i støvet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...