Gå til innhold

Planer for helgen da?

¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg ikke noe spes planer. Skal på scrappe-messe på lørdag, i morgen er jeg alene hjemme med snuppa, og på søndag skal vi ingenting :) ...venter på IKM neste helg da, men er ikke optimistisk...

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I morgen er det arbeid hele dagen lang:/ Lørdag reiser jeg og sambo på hytta for å male tak;D Det skal bli artig! Kommer hjem igjen søndag eller mandag.. Litt usikkert enda.. Ellers da.. Hadde ma for snart 5 uker siden, og venter bare på at TR skal komme innom.. Håper hun ikke gjør det, og at vi ble raskt gravide igjen!:D Men har ikke prøvd på det, så blir ikke skuffet om TR skulle komme:P Men kjente EL 2 uker etter ma'en, og tror jeg kan ha hatt festeblødning i helga som var.. Så, dette blir spennende!:P

Håper tanta di holder seg unna!!:D

Skrevet

Vet ikke enda. Må muligens jobb.

Dersom jeg slipper, vurderer jeg å ta med gutten på åpen brannstasjon.

De reklamerer på radioen at det er brannverndag på lørdag og alle brannstasjoner er åpne på lørdag.

Skrevet

Vi har en avtale med Lisbeth Salander i morgen kveld, lørdag ligger det an til årets avgjørende runde i "hvilken vinterdress skal kneren ha?"-dansen. Utover det lite.

Håper helga blir god, for oss alle sammen!

Skrevet

IKM i morgen, så kommer den hersens tanta blir det en fuktig kveld ute på byen :P

kjærestens sønn kommer i helga, så blir vel litt kos derog såklart med min lille sønn :P

bare nyyyte helga, veldig lenge siden en helg med fri nå! :D

dere får kose dere jenter! =)

Skrevet

Jobbe, jobbe, jobbe... Men det er ikke noe stress egentlig. Ellers håper jeg tanta holder seg langt borte og at det blir en positiv test i morgen:-) Er nå på syklysdag nr. 36.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...