¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Her har jeg ikke noe spes planer. Skal på scrappe-messe på lørdag, i morgen er jeg alene hjemme med snuppa, og på søndag skal vi ingenting ...venter på IKM neste helg da, men er ikke optimistisk... Dere da?
LillePersille88 ? Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 I morgen er det arbeid hele dagen lang:/ Lørdag reiser jeg og sambo på hytta for å male tak;D Det skal bli artig! Kommer hjem igjen søndag eller mandag.. Litt usikkert enda.. Ellers da.. Hadde ma for snart 5 uker siden, og venter bare på at TR skal komme innom.. Håper hun ikke gjør det, og at vi ble raskt gravide igjen! Men har ikke prøvd på det, så blir ikke skuffet om TR skulle komme:P Men kjente EL 2 uker etter ma'en, og tror jeg kan ha hatt festeblødning i helga som var.. Så, dette blir spennende! Håper tanta di holder seg unna!!
Musemor med tre søte små Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Vet ikke enda. Må muligens jobb. Dersom jeg slipper, vurderer jeg å ta med gutten på åpen brannstasjon. De reklamerer på radioen at det er brannverndag på lørdag og alle brannstasjoner er åpne på lørdag.
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Vi har en avtale med Lisbeth Salander i morgen kveld, lørdag ligger det an til årets avgjørende runde i "hvilken vinterdress skal kneren ha?"-dansen. Utover det lite. Håper helga blir god, for oss alle sammen!
sommerbaby! Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 IKM i morgen, så kommer den hersens tanta blir det en fuktig kveld ute på byen kjærestens sønn kommer i helga, så blir vel litt kos derog såklart med min lille sønn bare nyyyte helga, veldig lenge siden en helg med fri nå! dere får kose dere jenter! =)
Millies Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 Jobbe, jobbe, jobbe... Men det er ikke noe stress egentlig. Ellers håper jeg tanta holder seg langt borte og at det blir en positiv test i morgen:-) Er nå på syklysdag nr. 36.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå