Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å gi vesla to grøtmåltider om dagen, og så vidt begynt med litt middagsglass. Men det jeg lurer på er hvor mye midre må jeg regne med at det blir drukket av MME? Jeg føler hun drikker så lite, men hun får jo en del fast føde da! Noen som har noen erfaring? Hvor mye MME drikker deres i mellom og eventuelt etter disse måltidene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten vår (6 mnd) drikker også veldig lite MME... Nå er det kun middag han tar MME og da drikker han 100-150 ml, til nød drikker han 80-90 ml til frokost (men da må jeg gi FØR grøten)... Vil ikke ha mme etter grøten, så jeg fikk tips fra helsestasjon om å blande grøten med mme=) Viktigste er at de får i seg væske, så gi vann i tillegg hvis hun drikker lite.

Skrevet

Gutten vår (6 mnd) drikker også veldig lite MME... Nå er det kun middag han tar MME og da drikker han 100-150 ml, til nød drikker han 80-90 ml til frokost (men da må jeg gi FØR grøten)... Vil ikke ha mme etter grøten, så jeg fikk tips fra helsestasjon om å blande grøten med mme=) Viktigste er at de får i seg væske, så gi vann i tillegg hvis hun drikker lite.

Skrevet

Min pode er 8 mnd og han drikker veldig lite melk.. får litt på morran så er det grøt, frukt på dagen, middagsglass og grøt til kvelds igjen.. så får han melk til kvelden i senga og ei flaske på natta.. men drikker mye vann..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...