sommerbaby! Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 murringene startet tirsdag, og kjente de litt i dag. ble borte, men har hatt en del stikkinger. jeg har ikm i morgen, 13dpo, og bruker alltid ha en dag med menssmerter før den kommer. den slår aldri feil.. men nå er de tingenting, bortsett fra de stikkingene, og press i magen. kanskje det er noe? tørr ikke håpe for mye, da bli skuffelsen stor. testen i dag viste negativt, ikke en skyggestrek engang. tok den midt på dagen. noen som har opplevd det samme, er i samme situasjon?
<3OSS<3 Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Ville testet på morgenurin jeg. Er noen som ikke får positiv test før etter IKM heller. Så lenge TR ikke har kommet er det jo håp
sommerbaby! Skrevet 17. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2009 jeg skulle jo liksom ikke teste, men klarte såklart ikke holde meg.. var min siste test, så får ikke testet i morgen. kjenner ingenting nå, are litt press i underlivet.. kryss fingrene for meg
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Hei! Bare falt innom for å sei eg krysse litt fingre for deg eg og Bruke bare et par for å krysse for meg så då har eg noen igjen til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå