Gjest herr og fru strert Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Sitter her og har ikke fått mensen i dag som "planlagt". Pleier alltid være presis, og denne mnd var jeg helt sikker på at det ikke hadde blitt noen klaff, men altså ingen tante Rød på besøk..? Saken er den at vi kun har hatt sex to ganger denne syklusen, pga reising osv har vi ikke vært i nærheten av hverandre på "ideelt tidspunkt..". Hadde sex på da tre i syklus (21. august) (veldig mini-mensen sist, 2 dager bare) og på dag 26 dvs sist søndag. Skulle etter planen fått mensen i dag på dag 30, men nei. Har tenkt som så at med en sånn ikke-match kan det umulig ha blitt noe baby?.. Vet at jeg hadde el ca 1. september, testet ikke men kjenner det på kroppen. Tenker at jeg dermed bare må slå meg til ro med at mensen er treg og at det umulig kan være pga gravid, ELLER kan noen gi meg håp her mht å ha blitt gravide mot alle odds..? Kan man feks ha flere el i èn syklus? Er ellers symptomfri, mindre vondt i puppene enn vanlig tilogmed, oppblåst i magen men det er vel pga for mye god mat heller enn noe annet.. he he. Takknemmelig for svar..
Stolt alenemor til tre små Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 http://www.dinside.no/346390/ingen-sikre-perioder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå