Gå til innhold

Xenical -erfaringer? Hjelp...

Anbefalte innlegg

Har i dag fått utskrevet Xenical av legen for å få litt drahjelp, men har hørt mykje rart om den. Selvfølgelig mest negativt. Er det sant at en driter på seg?? Kor mykje/lite fett tåler eg no? Kan eg steike fisk i smør, eller er det for mykje??

Vil eventuelt imodium e.l hjelpe på når ein får "fettdiare" ???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140679721-xenical-erfaringer-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gått på Xenical uten særlig vektreduksjon (2-3 kg. på noen mnd), sluttet derfor med disse da ulempene var relativt store.

Tror det er litt inviduelt hovr mye fett du "tåler", litt smør i panna når du steker ting går bra.

Jeg rakk alltid fram tiil do, men det var veldig upraktisk og lite "hyggelig" å være borte og så måtte løpe på do, for trangen kommer ganske brått.....Toilettet ser ikke ut etterpå, ble lei av å måtte "høytrykkspyle" det hele tiden også.

Vet ikke om imoduim hjelper, men da er jo litt av "vitsen" med å medesinen borte, du skal jo kvitte deg med overflødig fett....

Jeg hørte også mye rart om den, men tenkte jeg iallefall skulle prøve selv i 1mnd. Jeg har nå gått på xenical i 6 uker, å har tatt av 7 kg. Jeg spiser som regel knekkebrød istedenfor brød. Spise vanlig middag.Så har jeg meg bittelitt godis på lørdagene. Jeg har ikke hatt problemer med å nå frem til do, men det kommer fett ut (litt ekkelt; men...) Det spørs litt på hva du spiser, spiser du ting med masse fett og store mengder, da kan det gå galt.

jeg steker maten i smør.

Men alle er jo forskjellige.

Må nesten bare prøve deg frem :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...