Gå til innhold

Xenical -erfaringer? Hjelp...


~HelenMarie+3jenter~

Anbefalte innlegg

Har i dag fått utskrevet Xenical av legen for å få litt drahjelp, men har hørt mykje rart om den. Selvfølgelig mest negativt. Er det sant at en driter på seg?? Kor mykje/lite fett tåler eg no? Kan eg steike fisk i smør, eller er det for mykje??

Vil eventuelt imodium e.l hjelpe på når ein får "fettdiare" ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gått på Xenical uten særlig vektreduksjon (2-3 kg. på noen mnd), sluttet derfor med disse da ulempene var relativt store.

 

Tror det er litt inviduelt hovr mye fett du "tåler", litt smør i panna når du steker ting går bra.

 

Jeg rakk alltid fram tiil do, men det var veldig upraktisk og lite "hyggelig" å være borte og så måtte løpe på do, for trangen kommer ganske brått.....Toilettet ser ikke ut etterpå, ble lei av å måtte "høytrykkspyle" det hele tiden også.

 

Vet ikke om imoduim hjelper, men da er jo litt av "vitsen" med å medesinen borte, du skal jo kvitte deg med overflødig fett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte også mye rart om den, men tenkte jeg iallefall skulle prøve selv i 1mnd. Jeg har nå gått på xenical i 6 uker, å har tatt av 7 kg. Jeg spiser som regel knekkebrød istedenfor brød. Spise vanlig middag.Så har jeg meg bittelitt godis på lørdagene. Jeg har ikke hatt problemer med å nå frem til do, men det kommer fett ut (litt ekkelt; men...) Det spørs litt på hva du spiser, spiser du ting med masse fett og store mengder, da kan det gå galt.

jeg steker maten i smør.

Men alle er jo forskjellige.

Må nesten bare prøve deg frem :)

 

Lykke til :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...