Gå til innhold

Forsøk avbrutt pga cyste :(

Anbefalte innlegg

Er bare så nedtur å måtte avbryte forsøket. Skikkelig nedtur.

Men - jeg prøver nå å kartlegge litt. Jeg blir alltid litt tom i hodet når jeg er på undersøkelse, glemmer å spørre om ting som er viktig...

Har gått på Synarela en god stund, og Gonal-F i 9 dager.

Jeg har altså en cyste (som tennisball) - akkurat hvor den er plassert vites ikke, men jeg tror den er på venstre eggstokk. Jeg hadde kun 3 små eggposer, så det var ikke noe å hente i dag, så alt ble avbrutt. Men jeg skal ringe inn på neste mens og komme i gang igjen. De håper da cysten er borte og hvis ikke skulle hun punktere den. Men, når i prosessen gjøres det? Noen som har noe erfaring med dette?

Jeg har hatt lapraskopi to ganger før pga endometriose.. Tenker nå litt at kanskje det hadde vært en fordel og fått en lap for å "rense" opp litt? Ikke at det bare er noe man får altså, måtte jo i så fall starte en prosess for det. Men da må jeg vel vente mange måneder før et nytt forsøk?

Blir glad hvis noen har kunnskap på dette området.

Takk!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140679679-fors%C3%B8k-avbrutt-pga-cyste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, dette har også skjedd med meg, har fått avbrutt forsøk pga cyste. Jeg har vært gjennom flere forsøk og fått punktert cyster 2 ganger. Jeg har tatt cystekontroll første dag med mens og fått punktert cyste på samme dag- så startet med hormoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...