Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har fire barn som alle har to navn der det ene begynner på A. Nå kommer baby nr fem.. Noah ... aner ikke. Liker også Lucas .. men kommer ikke på noe som passer der heller.. Hjelp!! Alle forslag mottas med takk!! Hva synet dere forresten om Ariana Evelina? Litt voldsomt kanskje?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140679624-hva-passer-med-noah/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bry deg om hva de andre begynner på.

Noah og Lucas er to nydelige navn :o)

Både Ariana og Evelina er to kjempefine navn, men syns det ble litt tungt sammen, med to a-endelser + at begge slutter på -na. (Datteren min heter Adriana!)

Noah Nathaniel

Noah Elias

Noah Elian

Lucas Nathaniel

Lucas Alexander

Lucas Elian

Ariana Isabel, Adriana Isabel og Evelina Isabel syns jeg er pene navn. Men alle står egentlig bra alene..

Slenger på noen andre navn også jeg

Philip

Jonas

Mathias

Nicholas

Oliver

Martin

Christian

Maximilian

Dennis

Kevin

Devin

Liam

Sander

Sebastian

Mikael

Simon

Isabell(a)

Madeleine

Mira

Nicoline

Mathilde

Tilla/Cilla/Milla

Victoria

Leah

Mea

Nathalie

Emma

Hannah

Sarah

Julia/Julie

Celina/Melina

Olivia

Maja

Takk:)

Jeg liker Adriana kjempegodt! Men har en gutt som heter Adrian.. så da blir det for likt! Men kan vel ha Ariana? Lucas Alexander var superfint, men jeg har en gutt som heter Alexander også!! Men hva med Noah August? Liker så godt Leander også, men kan ikke ha en gutt som heter Leander når men har en Alexander fra før?

Lucas August :) Favoritten min! :)

Noah Aleksander

Noah Andreas

Noah Alvin

Noah August

Lucas er lettere å kombinere med navn på A enn Noah, fordi Noah slutter på en A-lys... Kommer jo ann på om dere bruker begge til daglig, da.. :)

Lucas Andreas

Lucas Aleksander

Lucas Arian

Lucas Adrian

Lucas Alvin

Ideer til navn på A: (alle disse er fine med Olai - Albert Olai;)

Aksel/Axel

Anton

Alfred

Albert

Arthur

Askild

Aron

Synes kombinasjonen Ariana Evelina var litt voldsom, ja, de er for sterke begge to og konkurrerer for mye synes jeg. Men igjen - kommer ann på om man bruker begge i hverdagen ;)

Annonse

Noah August var fint :-) Lucas August var også pent !

Ja, Leander og Alexander blir for likt. Syns Ariana og Adrian også er like, men ikke for like :-)

Har de andre to fornavn? Ville vært fint om du skrev hva de to andre het også :-)

Alexander og Adrian er forresten nydelige navn! :o)

Annonse

Lucas Andre:) Det lå jeg å tenkte på i natt! Er egentlig kjempefint! Har tenkt på Lucas, Noah og Liam med Andreas og Andre bak..

Min olderfar heitte Andreas, så det skulle jeg fått med.. Men er ganske langt! Verken Lucas Andreas går ( as og as)

Liam Andreas går ikke, Noah Andreas blir a og a..

Har mer lyst å kombinere med Andreas da jeg synest det er finere enn Andre.. Men ser jo at det er vanskelig..

Lucas Andreas skjønner jeg at ikke går, men Noah Andreas og Liam Andreas syns jeg går :-) Du skal vel kun bruke et av navnene til vanlig?

Lucas André går jo det også, men er bare så lei av André.

Lucas Emilian er jo pent :-) Arthur liker ikke jeg.

Både Chrisander, Leander og Kassander synest jeg er kjempefine navn.. Men det går jo ikke når man har Alexander fra før!

Er veldig lei av Andre jeg og!! Synest ikke noe særlig om det navnet, selv om jeg ikke vet helt hvorfor! Noah Andreas;) Ja, kanskje.. har en stund å tenke på dette da! Kanskje navnet kommer seg når man får smakt på det en stund.. Har konsentrert meg veldig om guttenavn.. ? Har bare på følelsen at det er gutt...men aner ingenting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...